حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی اعلام کرد که احسان حدادی تا سه هفته دیگر به ایران باز خواهد گشت.

حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،گفت: فردا جمعه رقابت های ماراتن قهرمانی با حضور قهرمانان بزرگ حاضر در این رشته ورزشی در چابهار برگزار شده و با توجه به شرایط بسیار خوب آب و هوایی ما امیدوار به رکوردشکنی در این رقابت ها هستیم.

از آنجاییکه این مسابقات ملی است هزینه برگزاری آن بر عهده فدراسیون است و تربیت بدنی چابهار و هیئت دو میدانی هم در این رابطه همکاری های لازم را داشته اند.

طبق پیش بینی ها فکر می کنیم در حدود چهل ورزشکار در این رقابت ها شرکت کرده و رکورد کشور را بهبود بخشند.

*احسان سه هفته دیگر به ایران می آید

وی در خصوص سفر احسان حدادی قهرمان المپیکی ایران افزود: طبق آخرین اخباری که در دست است احسان حدادی سه هفته دیگر به ایران می آید. وي در حال حاضر مشغول تمرین با مربی آلمانی خود است که در آمریکا اقامت دارد و ما در تلاش برای فراهم کردن زمینه برای حضور مربی احسان در ایران هستیم و در حال حاضر روی بحث حقوقی او کار می کنیم.

در مورد هزینه اقامت احسان در آمریکا هم باید تاکید کنم که وي فعال به هزینه های شخصی در آمریکا اقامت داشته و تمرین می کند ولی طبق قول و قرارهایی که با کمیته ملی المپیک داشته ایم این ورزشکار صاحب نام را کمیته المپیک در بحث هزینه ها کمک کرده و بخشی از آن را تامین خواهد کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار