مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از رونمایی 15 تجهیز راهبردی در صنعت پیچیده حفاری خبر داد.

 حیدر بهمنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب که در صنعت حفاری حدود 33 هزار قلم قطعات پرمصرف استفاده می شود، اظهار کرد: با همکاری مسئولان وزارت نفت و هم افزایی سازندگان داخلی و مراکز علمی و پژوهشی و عزم جدی این شرکت می توان امیدوار بود تا 5 سال آینده تمام این قطعات طراحی و تولید داخل شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران حجم سرمایه گذاری در بخش ساخت داخل قطعات و تجهیزات حفاری در چند سال اخیر را 3 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هر ساله 500 میلیارد ریال در این بخش هزینه می شود و این در حالی است که به طور متوسط 150 میلیارد ریال نیز به بحث تحقیق و پژوهش در شرکت اختصاص می یابد.
بهمني تاکيد کرد: هم‌اکنون با همکاری مراکز دانشگاهی، پژوهشی، شرکت های دانش بنیان و سازندگان توانمند داخلی موفق به بومی سازی 18 هزار و 500 قلم کالای پرمصرف در بخش های عملیات حفاری و خدمات تخصصی این صنعت شدیم.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های استان خوزستان افزود: با فعال شدن شرکت ها و کارگاه های صنعتی، این شرکت می تواند بیش از پیش نقش قابل توجهی در ایجاد فرصت های شغلی در استان فراهم آورد./ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار