معاون حقوقی ، امور مجلس و استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بر نقش محوری و کلیدی حوزه های علمیه در گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی تاکید کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،  لطفی در واکنش به انتشار خبر یکی از خبرگزاری ها با این تیتر که "نمی دانیم متولی فعالیت های حوزه در خصوص 9 دی کیست" ، تصریح کرد: حقیقتا مجموعه مراکز و نهادهای حوزوی به ویژه مرکز مدیریت حوزه های علمیه برای برگزاری مناسبت ها و ایام الله های مختلف در کشور ، تعامل و ارتباط بسیار خوب و تنگاتنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای زیرمجموعه آن از جمله ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی داشته و دارند.

وی با اشاره به فعالیت پررنگ کمیته حوزه و روحانیت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ابراز داشت: امسال در راستای بزرگداشت یوم الله 9 دی به عنوان" روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" که در شهر مقدس قم به طور مشخص از نهم لغایت نوزدهم دی ماه به عنوان دهه بصیرت نام گذاری شده، برنامه های بسیار خوب و متنوعی تدارک دیده شده است.

  لطفی اضافه کرد: در همین رابطه روز شنبه هفته آینده مصادف با 9 دی، تجمع بزرگ حوزویان به دعوت مراکز حوزوی و به طور خاص مرکز مدیریت حوزه های علمیه با سخنرانی آیت الله مصباح یزدی در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می شود./س

برچسب ها: قم ، شورای ، هماهنگی ، حوزه ، نهم ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.