نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نقش هویت در ارتقای ارزش‌های اسلامی، بیداری اسلامی را نتیجه وجود هویت اصیل ایرانی اسلامی خواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج ، حجت الاسلام والمسلمین ‌شاهرودی در چهارمین همایش آسیب‌های پنهان در مجتمع فجر سنندج گفت: هویت ملی، اصل و ریشه حفظ هر ملتی است.
وی با بیان اینکه ارتقا و حفظ هویت ملی و دینی تنها با تربیت نسل‌های جدید بر اساس اصول و پایه‌های اصلی فرهنگی و ملی امکان دارد، افزود: مهم‌ترین اصل در رسیدن به موفقیت و حفظ اقتدار فردی و اجتماعی داشتن هویتی انسانی و اصولی است.
نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به اصل و ریشه حکومت‌های اسلامی، نشانه رفتن هویت دینی و اسلامی این ملت‌ها است.
وی گفت: ترویج و اشاعه مسائل و برنامه‌های ضدفرهنگی که با فرهنگ دینی و اسلامی ما فاصله فراوانی دارد، از برنامه‌های دشمنان برای رسیدن به این هدف است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی با بیان اینکه هویت مهم‌ترین اصل رسیدن به کمال است، گفت: بی‌هویتی انسان را از مسیر کمال منحرف و به سمت آسیب‌های اجتماعی مختلف سوق می‌دهد./س
برچسب ها: اصیل ، کمال ، اقتدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.