استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تاكنون، یك سوم اعتبارات ملی اختصاص یافته به توسعه كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری جذب شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

علی اصغر عنابستانی افزود: هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است كه از این مبلغ، 920 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و 365 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی است.

وی خاطر نشان کرد: ضروری است، فرمانداران و مدیران دست اندركار، نسبت به جذب مجموع مبلغ اختصاص یافته به بخش كشاورزی تلاش كنند.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز، از پیش بینی انجام سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد ریالی در بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری تا پایان برنامه پنجم توسعه خبر داد.

حمیدرضا فروزنده گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و سند توسعه اشتغال استان چهارمحال و بختیاری، تا پایان برنامه پنجم توسعه باید در بخش كشاورزی این استان، هفت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شود.

وی افزود: بر این اساس، باید سالانه هزار و 560 میلیارد ریال در بخش كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شود كه از این مبلغ، 38 درصد از سوی بخش دولتی، 57 درصد از سوی بخش خصوصی و پنج درصد از سوی بخش تعاون تأمین می شود.

فروزنده اظهار داشت: شرایط لازم و منابع مالی برای توسعه كشاورزی استان چهارمحال و بختیاری فراهم شده و اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت تسهیلات نیز در اختیار بانك كشاورزی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.