در پس پرده اردوگاه های آوارگان سوری چه می گذرد؟ + فیلم

اردوگاههايي که دولت ترکيه به بهانه پناه دادن به آوارگان سوري برپا کرده به مکاني امن براي تروريست ها و تجهيز تسليحاتي آنها تبديل شده است .

به گزارش گروه چند رسانه ای باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛اين اردوگاهها به لانه تروريستها و مرکز عبور آنها به داخل خاک سوريه براي انجام اقدامات جنايتکارانه عليه افراد بيگناه در سوريه تبديل شده اند .
نقض آشکار حقوق بشر و سوء استفاده هاي جنسي  از زناني که از دست تروريستها گريخته اند و اجبار مردان   به همکاري با گروههاي تروريستي وابسته به القاعده و افزون بر همه اينها تجارت کردن با خون سوريها ، چيزي است که ترکيه در پس پرده احداث اين اردوگاهها به دنبال آن است . در همين حال روزنامه زمان ترکيه نوشت : شش کودک از يک از اعضاي يک خانواده دچار سوختگي شديد شدند و پنج نفر ديگر بر اثر آتش سوزي در يکي از اردوگاهها در جنوب شرق ترکيه  به شدت زخمي شدند . اين آتش سوزي تنها اتفاق نيست بلکه  ظرف کمتر از بيست و چهار ساعت دو آتش سوزي نيز در اردوگاه الزعتري در مرز اردن به وقوع پيوست. اين درحالي است که اين اردوگاه نيز به مانند اردوگاه هاي احداث شده در مرز ترکيه نقش مهمي در اعزام تروريستها به سوريه دارد .
ناظران معتقدند اين حوادث و اقدامات جنايتکارانه در حق خانواده هاي سوري که به اجبار از ميهن خود رانده شده  و در اين اردوگاهها سکني گزيده اند ؛ دليلي بر سرکوب و اقدامات غيرانساني در اين اردوگاهها است در حاليکه اهداف اصلي  احداث اين اردوگاهها تجارت با خون سوريها و جلب مواضع مخالف سوريه در جهت خدمت به دشمنان امت سوريه است که قصدشان متلاشي کردن اين امت و آسيب زدن به مقاومت و وحدت فرزندان اين مرز و بوم است .



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.