معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از جمع آوری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از کمکهای مردم خیر استان از طریق صندوقهای کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رحیمی گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 585 صندوق صدقه بزرگ، 2 هزار و 428 صندوق صدقه متوسط و بیش از 55 هزار صندوق صدقه کوچک کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری می‌شود.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از یک ‌میلیارد و 100 میلیون تومان از کمک‌های مردم خیر استان از طریق صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع‌آوری شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان اضافه کرد: درآمد حاصل از صندوق صدقات کمیته امداد در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی شامل هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، بهداشت و درمان، تهیه جهیزیه نوعروسان، بازسازی و تعمیرات مسکن مددجویان، تأمین کالاهای اساسی، ودیعه مسکن و وام کارگشایی و اشتغالزایی خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.
رحیمی با اشاره به اینکه در سال گذشته استان کردستان در رتبه دوم کشوری در زمینه جمع‌آوری زکات قرار گرفت، گفت:بنا به گفته دبیر ستاد زکات کشور، استان کردستان امسال نیز در بحث جمع‌آوری زکات جزو استان‌های برتر کشور است./ع

برچسب ها: زکات ، صدقه ، دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.