رئیس نهضت سوادآموزی کشور اظهار داشت: در حال حاضر آموزشیاران 10 هزار کلاس لازم‌التعلیم هستند.



علی باقرزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: با دستورات رهبر معظم انقلاب در 2 سال گذشته، روال اجرای سوادآموزی دچار تغییرات جدی شد و عناصر برنامه دستخوش تحولاتی شد که آموزشیاران هم بخشی از این تغییرات بودند.

باقرزاده افزود: انشاءالله با گشایشی که در قوانین و مقررات مجلس حاصل شده، آموزشیاران واجد شرایط که با نهضت سوادآموزی و آموزش و پرورش مستمر همکاری کردند، تعیین تکلیف بشوند و البته هم اکنون هیچ آموزشیاری بلاتکلیف نیست و همه سازماندهی شده‌اند.

باقرزاده با بیان اینکه در 2 سال اخیر، تمام امکانات سوادآموزی را در سنجش مهارت‌های خواندن و نوشتن و متون ساده و روخوانی قرآنی به روز کرده‌ایم،گفت:مصوبه‌ای در سال گذشته به تصویب رسیده است که همه دستگاه‌ها مکلف به همکاری و مشارکت و ایجاد تفاهم‌نامه مشترک در این راستا هستند.

وی افزود: در واقع تنها عنصر موثر در استخدام نهضت سوادآموزی، سنوات خدمتی است که شامل روز و ماه و سال می‌شود و آموزشیارانی که در آموزش و پرورش و نهضت سوادآموزی و یا هر دو سنوات خدمتی دارند، بدون توجه به اینکه در چه سالی مشغول به کار شدند در استخدام نهضت، اولویت خواهند داشت./ع



برچسب ها: عناصر ، برنامه ، دستخوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.