سخنگوی کمیسیون اصل نودم مجلس از جلسه اعضای این کمیسیون با مسئولان سازمان‌ ستاد مبارزه با مواد مخدر، اوقاف و شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد گفت: ماموریت فوق‌العاده برای کمیته ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی و ارتقای سلامت اداری کمیسیون اصل نود مجلس- که بحث قاچاق کالا و ارز را پیگیری می‌کند- تعریف شد که قرار است این کمیتهگزارش فعالیت‌های خود را به کمیسیون بدهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون اصل نود مجلسبعد از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه، جلسه‌ای با مسئولان سازمان‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر، اوقاف و شهرداری خواهند داشت تا آنها درباره برخی اقدامات خود توضیح دهند.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره چالش‌های موجود، موانع پیش‌رو و موفقیت‌ها یا عدم‌توفیق‌هایی که داشتند، توضیح می‌دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: سازمان اوقاف در خصوص شکایات وارده و ابهامات و سوالات اعضای کمیسیون و شهرداری درباره نحوه اجرایی کردن تغییر بافت فرسوده ناصرخسرو توضیح می‌دهند.

افضلی‌فرد درمورد پرونده صداوسیما در کمیسیون اصل نود مجلس، تصریح کرد: بنا شد جلسه مشترکی با کمیسیون فرهنگی مجلس درباره درج واژه "حسابرسی" در طرح نحوه اداره صداوسیما تشکیل شود؛‌ زیرا تاکنون نظارت بر فعالیت‌های مالی صداوسیما انجام نمی‌شد و کمیسیون فرهنگی هم پیشنهادی در این مورد نداشته است.

وی با اشاره به موافق نبودن مسئولان صداوسیما با این موضوع، یادآور شد: آنها خود را مشمول حسابرسی نمی‌دانند؛ در صورتی که رهبر انقلاب در دیدار با اعضای کمیسیون اصل نود مجلس اعلام کردند تحقیق و تفحص و نظارت در همه شئون و امور لازم است و بنابراین، استدلال مسئولان صداوسیما وارد نیست.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس همچنین جلسه اعضای کمیسیون متبوع خود با بهمنی، رییس بانک مرکزی را تکذیب کرد./س

برچسب ها: اردبیل ، جلسه ، کمیسیون ، اصل ، نود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.