مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از کسب رتبه دوم فیروزکوه در ارزیابی های به عمل آمده ستاد پروژه مهر مناطق بیست گانه شهرستان های استان تهران خبر داد.

ˈیعقوب ایمانیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ستاد پروژه مهر همه ساله با تعطیلی مدارس و آغاز فصل تابستان در سطح ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها شکل می گیرد.

وی گفت: در این ستاد آماده سازی همه جانبه مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید از نظر تامین امکانات و تجهیزات، شاداب سازی و تعمیر مدارس و به روز رسانی دانش معلمان و مربیان اجرایی می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: در این ستاد با تشکیل کمیته های شش گانه سازماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، تعیین صلاحیت مدیران جدیدالانتصاب، توجیه و تبلیغ، نظارت و ارزیابی عملکرد به انجام امور پرداخته می شود.

وی تصریح کرد: بحمدالله و با تلاش های انجام شده، شهرستان فیروزکوه موفق شد تا با کسب 5/91 امتیاز و فقط با 3/0 امتیاز اختلاف نسبت به شهرستان قرچک، رتبه دوم این ارزیابی را به خود اختصاص دهد.

در این ارزیابی شهرستان شهریار با کسب 9/90 امتیاز رتبه سوم را کسب کرد.

این گزارش حاکی است در طول یک ماه گذشته اداره آموزش و پرورش فیروزکوه موفق به کسب عناوین دوم صدور ابلاغ پیش از سال تحصیلی، برتر کارشناسی مشاوره و دوم آموزش نیروی انسانی استان و کسب رتبه کشوری در سازمان دانش آموزی شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.