فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: حماسه 9 دی سال 88 تجلی وحدت، ولایتمداری، اسلام خواهی، قانونمندی و نفی دشمنان و بدخواهان است.

ˈسعید افشار نادریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: فتنه 88 و حماسه 9 دی از جمله حوادث مهم دهه سوم انقلاب اسلامی بود که از ابعاد مختلف قابل بررسی است.

وی گفت: ریشه ها و علل وقوع فتنه 88 و به دنبال آن حماسه 9 دی، دستاوردهای حضور حماسی مردم، نقش دشمنان داخلی و خارجی در شکل گیری فتنه و درس ها و عبرت های آن، از جمله موضوع های قابل تامل است.

فرماندار فیروزکوه افزود: تامل و تفکر در ابعاد مختلف این واقعه برای مدیریت جامعه و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و برگزاری انتخابات های مختلف توام با آرامش،مفید و مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیام های حماسه 9 دی آن است که حضور یکپارچه مردم در صحنه و حمایت بموقع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام، خنثی کننده توطئه های دشمنان خواهد بود.

افشار نادری بیان کرد: حماسه 9 دی حاصل و نتیجه مدیریت هوشمندانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت و رهبری در جریان مدیریت بحران و هدایت اجتماع بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: بصیرت افزایی و روشنگری تدریجی و آگاه کردن مردم در آن فاصله، موجب جدا شدن نیروهای وفادار به انقلاب، نظام و رهبری از پیکره جریان فتنه و انزوای فتنه گران شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از پیام های حماسه 9 دی آن است که باوجود هجمه های فراوان دشمنان، مردم به ارزش های انقلاب، اعتقادات و شعائر اسلامی پایبند بودند و ثابت کردند هر زمان آرمان های آنان به خطر بیافتد، بصورت یکپارچه در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

افشار نادری خاطرنشان کرد: از متن حماسه 9 دی این ندا شنیده می شود که مقاومت و حضور مردم با رهبری هوشمندانه مقام ولایت، تداوم بخش حرکت رو به جلوی نظام و انقلاب است و معاندان نظام را در دستیابی به اهداف پلیدشان همواره ناکام خواهد گذاشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.