حسادت مهره های فوتبالی در تیم ها، هم چون تیغ هایی بر بدنه تیم فرو می رود و باعث جلوگیری از موفقیت تیم ها می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: مسئله حسادت خواه کوتاه و کم باعث وارد شدن ضربات زیادی به تیم ها می شود این مسئله اغلب در تیم هایی دیده می شود که چند ستاره دارند و در میان این ستاره ها بیشتر بر سر بازوبند کاپیتانی مسائلی مطرح می شود که به ضرر تیم است در فوتبال حرفه ای هر بازیکنی سعی دارد تا وظایف خود را به درستی انجام دهد و کاری به کار دیگران ندارد.

مهره های حرفه ای فوتبال، از موفقیت هم تیمی هایشان خوشحال می شوند به طور مثال اگر حسادت در فوتبال اروپا نیز به اندازه برخی تیم های داخلی کشورمان وجود داشت، معلوم نبود که تیمی مثل بارسلونا در جایگاه فعلی اش بود یا خیر!

به عنوان نمونه بازیکنانی مثل ژاوی و اینيستا در تیم بارسلونا با این که خودشان ستاره هستند و عملکرد بسیار خوبی دارند ولی از موفقیت مسی ستاره بزرگ این تیم به اندازه موفقیت خودشان خوشحال می شوند.

البته در فوتبال اروپا نیز حسادت ها و واکنش های منفی دیده می شود به صورت مثال زلاتان که به تیم بارسلونا  پیوست بیشتر از یک سال در این تیم دوام نیاورد.

زلاتان در پی موفقیت مسی در زدن تعداد گل بالا در یک سال، مدعی شده بود که اگر من در باسلونا بودم 90 گل در یک فصل می زدم.

زلاتان به صورت کنایه آمیز اشاره به پنالتی های داوران داشته است که در یک فصل برای بارسلونا گرفته می شود البته وی سپس به مسی تبریک گفته است.

نمونه داخلی این تیم شاید به نوعی حاشیه های موجود در تیم پرستاره استقلال باشد استقلالی ها در نیم فصل نقل و انتقالات فرهاد مجیدی را هم به تیم خود دعوت کردند تا شمار ستاره ها در این تیم زیاد باشد.

حضور مجیدی، نکونام و رحمتی سه مثلث اصلی لایق بازوبند حواشی زیادی برای این تیم به وجود آورده است اگر چه تاکنون بحث صریحی راجع به مسئله بازوبندی در تیم استقلال مطرح نشده است ولی قهر مقطعی نکونام، حاشیه های به وجود آمده میان رحمتی و نکونام و سردی با مجیدی از جمله مواردی است که در تیم استقلال دیده می شود.

به همین دلیل است که مدیریت ستاره ها در تیم های بزرگ از مهم ترین وظایفی بوده که لازم است تا سرمربیان تیم ها به آن دقت داشته باشند.

محبوبیت یک ستاره در یک تیم، چیزی نیست که خودش انتخاب کند بلکه انتخاب مردم است و همه مهره های درون تیم باید به این انتخاب احترام بگذارند حسادت به ستاره های محبوب تیم ها باتلاقی است که بازیکن را به ورطه نابودی می کشد./مح
برچسب ها: حسادت ، فوتبال ، مهره ، ستاره ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار