نشست مطبوعاتي تيم هاي استقلال - آلومينيوم امروز برگزار شد که در پي آن سرمربيان و بازيکنان هر دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه نوعي، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در کنفرانس خبری پس از دیدار با آلومینیوم گفت: به مردم هرمزگان تبریک می گویم تیم آلومینیوم هواداران پرشور و با محبتی دارد، آنها مردمی عالی بودند.

وي اظهار داشت: نتیجه خیلی خوب گرفتیم و تیم خوب آلومینیوم را شکست دادیم ضمن اینکه باید اشاره کنم که مهمان نوازی هرمزگانی ها عالی بود.

قلعه نوعي افزود: بازیکنان ما خوب بازی کردند وسعی داریم در بازی های آتی نیز این روند را تکرار کنیم.

وی تصریح کرد: نمی توانم دروغ بگویم مشکلاتی در میان بازیکنان وجود داشته است که البته با صحبت، آنها را حل کردیم.

میثاقیان: ما به تجربه استقلال باختیم

اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در کنفرانس خبری پس از دیدار با استقلال  گفت: ما امروز به تجربه استقلال باختیم و حضور رحمتی در درون دروازه موجب شد تا به اهدافمان نرسیم.

وي اظهار داشت: حضور رحمتی در درون دروازه آبی پوشان باعث شد تا ما نتوانیم به خواسته های خودمان دست یابیم اما اگر گلر استقلال نبود به طور حتم پیروز می شدیم اگر در تیم ملی هم شرایط بدین گونه پیش برود ما به جام جهانی راه پیدا می کنیم.

ميثاقيان تصریح کرد: ما مهره های خوبی داریم و استقلال نیز بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد سعی ما این است که تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم درست است که ما در اين بازي پيروز نشديم اما اگر بدین شکل بازی کنیم این مهم رخ می دهد.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت: به نظر من قضاوت داور اشتباه بود زيرا وي نبايد بازيکن ما را اخراج مي کرد.
 

جباري: آلومينيومي ها تماشاگران خوبي دارند

مجتبي جباري بازيکن تيم فوتبال استقلال تهران پس از بازي مقابل تيم آلومينيوم گفت:

تيم آلمينيوم تماشاگران خوبي دارد و جو خوبي در ورزشگاه حاکم بود.

وي در مورد بازوبند کاپيتاني گفت:با رحمتي در مورد کاپيتاني قبل از بازي هماهنگ کرده بوديم و البته اطلاع دقيقي از اختلاف بين بازيکنان تيم ندارم اما فکر نمي کنم براي بستن بازوبند مشکلي پيش بيايد.

زارعي:باخت در مقابل استقلال حق ما بود

مجتبي زارعي بازيکن تيم فوتبال آلومينيوم پس از شکست مقابل استقلال تهران گفت:بازي خوبي ارائه داديم و شکست در اين بازي حق ما نبود.

وي ادامه داد: تيم ما کم تجربه بود اما بازي در اختيار ما بود فقط از فرصت ها استفاده نکرديم

سيد مهدي رحمتي:جباري پيش کسوت ما بود و وظيفه داشتم بازوبند را به او بدهم و در اين باره مشکلي ندارم.

ماجدي :نکونام با مجيدي و رحمتي مشکلي ندارد

سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: جواد نکونام مشکلي با فرهاد مجيدي و مهدي رحمتي ندارد و بدليل اينکه دو جلسه در تمرين حضور نداشت کادر فني از وي استفاده نکرد./مح

برچسب ها: هرمزگان ، وجود ، مشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار