سخنگوي کميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت: تاخیردولت در ارائه لایحه بودجه فعالیت دستگاههای اجرایی کشور را حداقل با 2 ماه تاخیر روبه رو کرده است و اين مسئله در شرایط کنونی به نظام لطمه وارد می کند.

غلامرضا کاتب نماينده مردم سمنان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ديرکرد دولت در ارائه بودجه 92 گفت: تاخیردولت در ارائه لایحه بودجه فعالیت دستگاههای اجرایی کشور را حداقل با 2 ماه تاخیر روبه رو کرده است و اين مسئله در شرایط کنونی به نظام لطمه وارد می کند.

وي در ادامه تصريح کرد: دستگاههای نظارتی كشور نيز به دلیل اينكه نمی‌دانند بودجه از چه زمانی به دستگاههای اجرایی ابلاغ می شود، نمی‌توانند وظیفه نظارتی خود را به خوبی ايفا كنند، به همين دليل پارلمان ناچار به تصويب لايحه چند دوازدهم براي پيشبرد امورد اجرايي كشور است.

سخنگوي کميسيون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان كرد: اگر دولت همانند گذشته لایحه بودجه را با تاخیر به مجلس ارائه کند، مجبور می شویم یک دوازدهم و دو دوازدهم بودجه سال را به صورت علی الحساب ابلاغ کنیم و این امر موجب بی انضباطی نظام مالی کشور خواهد شد و از سويي به نظام اقتصادي نيز ضربه وارد مي‌كند.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار