عزیز خانی گفت:با جذب مهره های قوی به دنبال تثبیت قهرمانی در ورزش شمشیربازی نیز هستیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛عبدالعظیم عزیز خانی معاون تربیت بدنی دانشگاه ازاد اظهار داشت،دانشگاه ازاد اسلامی در طی سال های اخیر حضور پر رنگی در بیشتر رشته های ورزشی داشته و با تیم های مختلف خود قهرمانی های زیادی را تجربه کرده است،هم اکنون نیز 35 تیم در رقابت های لیگ از طرف دانشگاه ازاد به صورت مدون ومستمر حضور دارند.

وی در ادامه در خصوص تیم شمشیربازی دانشگاه ازاد افزود،تیم شمشیربازی دانشگاه ازاد از قبل نیز سابقه ی دیرینه ایی در رقابت های لیگ داشته است و همیشه با جذب مهره های قوی صدر نشین بوده،کما اینکه ما در لیگ امسال هم تنها المپیکی این رشته را در اسلحه سابر در اختیار داریم.

معاون تربین بدنی دانشگاه ازاد تصریح کرد،چندی پیش نیز همزمان با برگزاری رقابت های شمشیربازی جام باشگاه های غرب آسیا، تیم دانشگاه ازاد به کویت اعزام شد و توانست به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

عزیز خانی در پایان خاطر نشان کرد،با توجه به پیشرفت های اخیر شمشیربازی و ظرفیت های بالایی که در این رشته ورزشی وجود دارد ،طبیعتا افق های روشنی را برای این رشته می توان متصور شد ما هم سعی می کنیم با قدرت درمسابقات لیگ حضور یابیم تا قهرمانی مان را در این رشته ورزشی نیز تثبیت کنیم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار