سخنگوي کميسيون عمران در مجلس گفت: همگان بايد پس از انتخابات سال 88 به راي ملت تمکين مي‌کردند چرا که اين تشخيص مردم بود و هيچ کس حق عدول از اين انتخاب عمومي را نداشت.

مهرداد بائوج لاهوتي نماينده مردم گيلان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با حماسه پرشور 9 دي در کشورمان گفت: نظام جمهوري اسلامي نظامي مردم سالاري است و تمام امورات و انتخاب‌هاي اين کشور بر سليقه و انتخاب مردم استوار است.

وي در ادامه تصريح کرد: در هر جايگاهي مردم براي انقلاب جان فشاني کرده‌اند تا لطمه اي به نظام جمهوري اسلامي وارد نشود چرا که مردم خود، حافظان اصلي اين مرز و بوم هستند .

عضو کميسيون عمران اظهار داشت: تا زماني که هيچ خائني چه داخلي و چه خارجي از خط قرمزها عبور نکرده است مردم کاري به کار او ندارند ولي زماني که دشمن از چارچوب و خط قرمزها عبور کند همانند حماسه 9 دي ماه 88 مردم شور انقلابي خود را نشان داده و با تمام وجود پا به عرصه مي‌گذارند .

لاهوتي در پايان خاطر نشان کرد: همگان بايد پس از انتخابات سال 88 به راي ملت تمکين مي‌کردند چرا که اين تشخيص مردم بود و هيچ کس حق عدول از اين انتخاب عمومي را نداشت و همان‌گونه که مردم در 8 سال دفاع مقدس با تمام وجود به آرمان‌هاي انقلاب و رهبري استوار بودند در 9 دي ماه 88 نيز چنين اتفاقي با تمام وجود براي مردم به وقوع پيوست.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آرمان ، انقلاب ، ایران ، اسلام ، خاین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار