امروز چهارشنبه ششم دی در هوای بارانی و سرد زمستان بیست و ششمین نشست علمی باشگاه نجوم در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار شد.

جواد ارجمند فر مدیر مرکز علوم و ستاره شناسی تهران درگفتگو با خبرنگار گروه دانش های روز باشگاه خبرنگاران گفت:باشگاه نجوم در اولین چهار شنبه هر ماه در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران برگزار می شود که شامل بخش های مختلفی همچون سخنرانی های علمی، ارائه رخدادهای آسمانی ماه جاری ، نمایش فیلم نجومی، پرسش و پاسخ علمی ، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز می باشد.

وی افزود:در این نشست که در سالن کهکشان مرکز علوم و ستاره شناسی تهران از ساعت 17 آغاز و تا 20 ادامه خواهد داشت جمعی از منجمان نوجوان و آماتور کشور و سخنران ویژه دکتر محمدرضا نوروزي ، مشاور علمی و برنامه ریز علم نجوم حضور دارند..  

ارجمند فر محور اصلی سخنرانی محمد رضا نوروزی را ادغام کهکشان ها عنوان کرد و اظهار داشت : علاوه  بر آن سخنرانی یکی از کارشناسان علمی این مرکز با عنوان کنجکاوی در حیات مریخی را نیزخواهیم داشت و در انتهای برنامه در صورت مساعد بودن شرایط جوی علاقمندان می توانند قمر زیبای ماه و سیاره مشتری را به همراه اقمار گالیــله ای آن در آسمان تاریک رصد کنند.

وی تصریح کرد: تمامی افراد علاقمند به علم نجوم می توانند در این نشست  ها حضور یافته و جهت عضویت در باشــگاه نجوم نیز اقدام کنند .که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفنهای 22293280،22805006،22292246 تماس بگیرند و یا به سایت http://www.sactehran.com مراجعه فرمایند ./ع2

برچسب ها: نجوم ، کهکشان ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.