رئيس سازمان ليگ بوكس گفت: ليگ بوكس، در واقع ليگ باشگاههاي ايران است و در حال پيگيري هستيم تا از فتح اله زاده و رويانيان در بوكس كمك بگيريم.

دلشاد رئيس سازمان ليگ بوکس در گفتگو باخبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر 3 تيم از استانهاي خوزستان – سيستان و بلوچستان و توابع تهران براي حضور در ليگ اعلام آمادگي كرده اند در چند مرحله سعي كرديم با باشگاههايي كه قادرند در مسابقات ليگ شركت كنند مذاكراتي داشته باشيم.

وي افزود: قرار است تا دوباره طي جلسه اي با رئيس فدراسيون مذاكره اي داشته باشيم تا به استانهايي كه پتانسيل و توانايي برگزاري و شركت در ليگ را دارند پيشنهاد كنيم تا حضور پيدا كنند.

دلشاد ادامه داد: براي جذب اسپانسر نيز اقداماتي در دست كار است و اگر حامي مالي پيدا شود و شمار تيم هاي آماده براي ليگ به 4 تيم برسد در اين رقابت ها شركت مي كنيم.

وي تأكيد كرد: بدون شك تنها مشكل بوكس، مسائل و كمبودهاي مالي است. اسپانسرها و حاميان مالي راضي نمي شوند كه در ليگ بوكس سرمايه گذاري كنند. آنها به دنبال فعاليت در تيم ها و رشته هايي هستند كه براي آنها منفعتي داشته باشد.

رئیس سازمان لیگ بوکس تصريح كرد: وقتي ليگ بوكس پخش تلويزيوني نمی شود طبيعي است كه حاميان مالي جذب اين رشته نمي شوند. آنها جوياي فعاليت در جايي هستند كه نامي از آنها آورده، ديده و شنيده شود تا زحمات مالي شان از اين طريق جبران گردد.

به سرخابي ها، مربي و بوكسور هم مي دهيم

وي در خصوص ليگ بوكس افزود: ليگ بوكس، ليگ باشگاههاي ايران است و در حال حاضر مشغول پيگيري پيشنهاداتي به سرخابي ها هستيم تا با مذاكره با فتح الله زاده و رويانيان كاري كنيم تا آن ها در رشته بوكس سرمايه گذاري كنند.

دلشاد تاكيد داشت: براي چنين باشگاههاي بزرگ فوتبالي مبلغ 200تا 250ميليون تومان بسيار ناچيز است اين در حالي است كه اين باشگاهها در صورت تشكيل تيم بوكس، از طرف فدراسيون بوكس نيز حمايت مي شوند و سرپرست، مربي و بوكسور در اختيار آنها قرار مي گيرد.

وي تاكيد داشت: فعاليت چنين باشگاههاي بزرگ و صاحب نامي در بوكس كشور علاوه برپيشرفت اين رشته به جذب هواداران نيز كمك مي كند.

بوكس در تمام طول سال فعاليت دارد

وي در خصوص مسابقات منطقه اي بوكس بيان كرد: پس از بازگشت از المپيك، رياست محترم فدراسيون بوكس نظر مساعد خود را مبني بر برگزاري مسابقات بوكس در كل سال اعلام كرد كه تصميم برآن شد كه با تقسيم كل استانهاي كشور به 6 منطقه مسابقاتي را در بوكس كشور برگزار كنيم. مسابقاتي كه باعث مي شد تا هر استان ابتدا در سطح استان مسابقات درون استاني با حضور بوكسورهاي خود برگزار كند و برترين ها را به عنوان نماينده استان خود به مسابقات منطقه اي بفرستد.

وي افزود: در مسابقات منطقه اي نيز چندين استان با بوكسورهايشان حضور پيدا مي كنند تا قهرمان هر منطقه مشخص شود.

رئیس سازمان لیگ بوکس تاكيد كرد: با مشخص شدن قهرمانان در 10 وزن در هر6 منطقه، بلاخره در تهران مسابقاتي ميان برگزيدگان مناطق انجام مي شود كه در آن هم قهرمانان مناطق مشخص خواهند شد.

وي ادامه داد: قصد داريم تا پس از اتمام اين مسابقات  منطقه اي در رده بزرگسالان همين فعاليت ها را براي رده سني جوانان انجام دهيم.

هيئت ها ارزيابي مي شوند

دلشاد بيان كرد: علاوه براينكه با انجام مسابقات منطقه اي بوكس در سراسر كشور فعاليت دارد مزاياي ديگري نيز ديده مي شود به طور مثال ازمهمترين دستاوردهاي اين مسابقات، ارزيابي هيئت هاي بوكس در سراسر كشور مي باشد.

وي تصريح كرد: علاوه بر اين مسابقات، تورنمنت ها و مسابقات قهرمان كشوري و ... نيز به نوبه خود پابرجاست.

رئیس سازمان لیگ بوکس تاكيد كرد: برگزاري مسابقات منطقه اي باعث مي شود تا سرمربيان و مربيان تيم ملي نيز پديده هاي بوكس كشور را شناسايي كنند. به طور مثال نهرودي 5-6 پديده را در مسابقات منطقه اي برگزار شده در خوزستان كشف كرد كه به احتمال فراوان از آن ها نيز در تيم ملي استفاده مي شود.

خوزستان از جمله بهترين هيئت هاي بوكس است

دلشاد در خصوص عملكرد هيئت هاي بوكس بيان داشت: عملكرد هيئت هاي بوكس همواره توسط فدراسيون زير ذره بين قرار دارد و مطابق فعاليت اين هيئت ها به آن ها امتياز مي دهيم و يا امتياز كم مي كنيم.

وي تصريح كرد: هيئت بوكس خوزستان از جمله بهترين هيئت بوكس هاي كشور است كه بسيار پركار است و فعاليت بسيار زيادي دارد ودر اين دوره از مسابقات ليگ منطقه اي نيز ميزبان بود بسيار خوب هم عمل كرد.

رئیس سازمان لیگ بوکس افزود: خوزستاني ها توانستند در مسابقات منطقه اي در مجموع اول شود هم چنين خوزستاني ها در رده جوانان سوم و در رده بزرگسالان رتبه دوم را كسب كرده اند در حالي كه حتي يكي دو بوكسور از اين استان هم توسط تيم هاي ديگر برده شده بودند و در خوزستان نبودند.

وي ادامه داد: هم چنين هيئت بوكس توابع تهران نيز از جمله هيئت هاي پركار استان مي باشد كه عملكرد خوبي داشته است.

دلشاد بيان كرد: هم چنين هيئت بوكس استان اصفهان نيز خوب كار كرده است و در مسابقات منطقه 5 نيز شاهد عملكرد خوب آن ها بوديم.

وي تصريح كرد: در اين ميان از هيئت هاي بوكس گيلان – مازندران – كرمانشاه – لرستان – خراسان رضوي و ... انتظار داشتيم تا عملكرد بهتري داشته باشند چراكه حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشند كه اميدواريم شاهد موفقيت هاي آنها در ادامه مسير باشيم.

دلشاد در ادامه بيان كرد: فدراسيون به تيم هايي كه ميزبان رقابت هاي منطقه اي هستند كمك مي كند و اين مبلغ حدود 5 ميليون تومان است هم چنين هزينه اياب و ذهاب عوامل مسئول حاضر در رقابت ها و حق الزحمه داوران بر عهده فدراسيون است كه به علت كمبود بودجه در اين زمينه هم با مشكل مواجه هستيم.

وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم بتوانيم در ادامه مسير پيش روي بوكس شاهد موفقيت و رفع مشكلات مالي در اين رشته باشيم.

برچسب ها: دلشاد ، لیگ ، رویانیان ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار