رئيس انجمن سپك تاكرا از آغاز مسابقات ليگ برتر دور رفت در زنجان از فردا خبر داد و اظهار داشت: به احتمال فراوان 20 تيم در اين مسابقات شركت مي كنند.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات ليگ برتر سپك تاكرا و دسته يك در رشته هاي دبل و رگو از فردا در استان زنجان برگزار مي شود البته دور رفت مسابقات سبك تاكرا در رشته هاي هرپست تيم ايونت پس از اين در استان تهران برگزار شده است.

رئيس انجمن سپك تاكرا ادامه داد: مسابقات به صورت دو نفره و سه نفره برگزار مي شود ونفران برتر به اردوي تيم ملي دعوت مي شوند. تيم ملي سپك تاكرا خردادماه سال 92 عازم مسابقات كشورهاي اسلامي اندونزي مي شود از ايرو برگزاري مسابقات ليك برتر و دسته يك و انتخاب افراد برتر براي انجمن سپك تاكرا بسيار حائز اهميت است.

وي افزود: و در برگشت مسابقات سپك تاكرا در بخش دبل ورگو اسفندماه سال جاري برگزار مي شود البته تاكنون ميزبان مسابقات دور برگشت مشخص نشده است.

آزاد تصريح كرد: مسابقات دور رفت فقط در بخش آقايان است و در سه بخش برتر AوB برگزار مي شود. پس از پايان مسابقات ليگ 50نفر به اردوي تيم ملي دعوت و پس از 3 ماه تمرين در نهايت 15 مرد و 10خانم به مسابقات اعزام مي شوند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار