جودوکار المپیکی کشورمان گفت: هر افتی یک خیز هم دارد درست است که جودو مدتی را عقب مانده است ولی دوباره خود را پیدا می کند.

جواد محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: هم اکنون در اردوی تیم ملی هستیم و تمریناتمان پرفشار ادامه دارد، ما مسابقات گرجستان و آلمان را در پیش داریم که برایمان دارای اهمیت است و همه تلاشمان را می کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی تصریح کرد: حضور مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان مربی و آرش میراسماعیلی که خود جزو قهرمانان جهان بودند در اردو و تمرین کردن آنها در کنار ما باعث می شود تا سطح بازی ما نیز بهتر شود و برای تمرین کردن انگیزه پیدا کنیم.

محجوب در خصوص حضور مدرس خاک در کنار مربی تیم ملی در اردوی جودو بیان کرد: حضور آنها خوب است و به ما کمک می کند هرچند تمریناتمان سخت و پرفشار هستند اما برای موفقیت باید تلاش کرد و من نیز تمام توانم را می گذارم تا نتیجه بگیرم.

وی خاطرنشان کرد: نمی توان گفت جودوکاران ایران در فنون خاک(نوازی) ضعیف هستند همه آنها خاک را می دانند اما ضعف جودوکاران در رقابت ها مشخص می شود، تا در مسابقات حضور نیابی نمی توانی متوجه شوی که ضعف در کجاست؟

جودوکار وزن منفی 100 کیلوگرم کشورمان گفت: پس از المپیک 2012 لندن مدتی را استراحت کردم سپس دوباره تمریناتمان آغاز شد ما به طور مداومن در اردوی تیم ملی هستیم و اگر هم اردو نباشد چند روزی را که به خانه برمی گردیم به ما برنامه تمرینی می دهند و در همان شهرهای خودمان هم همین روند تمرینات را ادامه می دهیم، من پس از مسابقات آسیایی مدتها بود که به جایی اعزام نشده بودم البته پس از اردوی تونس بود و اولین رقابت پیش روی ما نیز تورنمنت گرجستان است.

محجوب با اشاره به قرارداد امسالش با گاز فجر درباره لیگ امسال جدود گفت: در لیگ امسال جودو که هنوز نشده است با تیم گاز فجر قرارداد بسته ام، از وضعیت قراردادم در امسال رضایت داشتم زیرا نسبت به دو سال گذشته بیشتر شده بود./آق

برچسب ها: افت ، خیز ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار