همسایگان متوجه فردی شدند که در حال باز کردن درب ورودی ساختمان به وسیله یک کارت تلفن بود و با زیر نظر گرفتن فرد متوجه حضور آن در اطراف انباری ها شدند.

رئیس کلانتری  118 ستار خان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  عوامل این یگان در تلاشند که با تشدید  گشت زنی های خود از جان  و مال شهروندان در مقابل سارقان و مجروحین حفاظت نمایند.
 سرهنگ  یعقوبی ادامه داد:  در این خصوص  عوامل گشت زنی طی انجام وظیفه ای خود در محدوده خیابان شهدا بودند که دو نفر به هویت های خلیل  وا میر هوشنگ به آنان مراجعه کرده واظهار داشتند که مرد جوانی دقایق گذشته توسط یک کارت تلفن اقدام به باز نمودن درب ورودی ساختمان کرده که پس از بازرسی  انباری پرداخته و شکستن قفلهای آنان اقدام به وسایل  همسایگان نموده است که وقتی متوجه حضور همسایه ها و آگاهی آنان گشت بلافاصله پا به فرار گذاشته و متواری می گردد.
 این مقام مسئول  ضمن اشاره به زیرکی و آمادگی  ماموران کلانتری  خاطر نشان کرد:
 سریعا ماموران اقدامات خود را در چندین  کوچه بالاتر به همراه وسایل ربوده شده شناسایی و دستگیر نمایند لذا متهم پس از دستگیری به خود اعتراف نموده که در بررسی ها ی انجام شده مشخص گردید دارای متعدد سابقه های سرقت نیز هست.
 لازم به ذکر است:  متهم خود را به هویت مصطفی معرفی نمود که به همراه دو گونی از اموال سرقتی به کلانتری انتقال داده شد که در این رابطه پرونده ای تشکیل شد./ف

برچسب ها: همسایگان ، متوجه ، فردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.