نيم فصل دوم سوپر ليگ بسکتبال در سالروز فوت آيدين نيکخواه بهرامي ستاره اسبق تيم ملي آغاز مي شود. اين پنجمين ليگ بدون "آيدين" است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ نيمه دوم فصل عادي سوپرليگ تحت الشعاع ياد آيدين نيکخواه بهرامي ستاره سالهاي نه چندان دور تيم ملي بسکتبال آغاز مي ود. آيدين از عوامل قهرماني تيم ملي در سال 2006 و ستاره تيم صباباتري بود که سال 86 طي حادثه اي در گذشت.


با گذشت پنج سال از آن روز، هنوز جاي خالي آيدين در بسکتبال حس مي شود و روز هفتم دي، روز تلخي براي اهالي اين رشته است. قطعا فردا ده تيم سوپرليگي با ياد اين بازيکن به ميدان مي روند.


**فرصت انتقام زنجاني ها

تيم بسکتبال زنجان که در هفته اول ليگ شکست بدي را مقابل فولاد ماهان اصفهان تجربه کرد در شروع دور برگشت فرصت خوبي براي جبران آن نتيجه در خانه دارد.

زنجاني ها برخلاف دور رفت پويا تاجيک کاپيتان خود را در اختيار دارند اما هنوز سعيد داورپناه ملي پوش مصدوم تيم شرايط بازي در ليگ را پيدا نکرده است.تيم فولاد ماهان هم با تنها يک شکست در دور رفت شرايط خوبي در ليگ دارد.


دومين بازي مهم هفته اول دور برگشت هم به ميزباني قشم برگزار مي شود. در اين بازي رضا لطفي در تيم استقلال و صمد نيکخواه و مهمد بچيروويچ در مهرام غايبند. بازي رفت دو تيم در تهران به نفع مهرام به پايان رسيده بود.

اين هفته دو تيم تهراني دانشگاه آزاد و نفت و دو تيم جنوبي البدر و صنايع ماهشهر نيز به مصاف هم مي روند و گرگان که در هفته اول ليگ به پيروزي مقابل پتروشيمي نزديک بود اين بار در خانه برابر تيم صدرنشين قرار مي گيرد./با

برچسب ها: بسکتبال ، ایران ، ایگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار