فرماندار سوادکوه گفت: برای افتتاح از طرح گازرسانی پل‌سفید شاهد حضور استاندار مازندران یا وزیر موبوطه هستیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  عزیز باقری صبح امروز در مراسم تست اولیه گازرسانی به پل سفید سوادکوه که با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران، روسای گاز قائم شهر و سوادکوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی پل سفید برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های چند ساله گازرسانی به شهر پل سفید، گفت: در سایه‌سار ولایت فقیه و به برکت نظام جمهوری اسلامی و همت دولت خدمتگزار و مدیریت توانمند مدیرعامل شرکت گاز مازندران شاهد گازرسانی به پل سفید بوده‌ایم.

فرماندار سوادکوه پیگیری‌های چند ساله علما و روحانیون، ائمه جمعه، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران و شورای اسلامی را قابل تقدیر توصیف کرد و افزود: گازرسانی به شهر پل سفید از آرزوهای دیرینه مردم پل سفید بوده است.

باقری به برنامه‌های ساختاری برای توسعه شهرستان سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از گاز طبیعی نقش شگرفی در ایجاد شرایط جدید توسعه و استفاده بهینه از توانمندی‌های شهرستان به همراه دارد.

وی انتقال آب گلناب دره و گازرسانی را از مهم‌ترین طرح‌های پل سفید توصیف کرد و خاطرنشان کرد: انتقال گاز طبیعی به پل سفید زمینه‌ساز توسعه همه جانبه صنعتی، کشاورزی و خدمات می‌شود.

فرماندار سوادکوه همراهی و همکاری مسئولان را گامی برای استفاده از ظرفیت‌های توسعه توصیف کرد و افزود: گازرسانی به پل سفید را به مردم و همه تلاشگران توسعه سوادکوه تبریک می‌گویم و برای افتتاح از طرح گازرسانی پل سفید شاهد حضور استاندار مازندران یا وزیر موبوطه هستیم./ج1

برچسب ها: ساری ، پل سفید ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.