وی در ادامه، این افتخار را با توجه به شعار محوری مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران تحت عنوان شهروند مسئول – مدیر پاسخگو، در راستای خدمات رسانی به شهروندان محترم، حاصل رهنمودهای راهگشای شهردار منطقه و در سایه تلاش همه جانبه همکاران در معاونت ها، ادارات تابعه و نواحی 9 گانه منطقه دانسته و از همکاری همه همکاران موثر در بهبود رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه قدردانی و تشکر کرد.
صدیقی خاطر نشان کرد: سامانه 1888 منطقه در 8 ماهه سال 91 با تعداد 2314 پیام و با کسب 97.2 درصد رسیدگی کیفی در راستای جلب رضایتمندی شهروندان، به رتبه دوم در بین مناطق 22 گانه در این شاخص نائل شد./ز