مرکز حقوق بشر فلسطین با انتقاد از گزارش دیده بان حقوق بشر، عنوان کرد کرد که این گزارش آشکارا به جانبداری از رژیم صهیونیستی در مورد تجاوز اخیر این رژیم به نوار غزه پرداخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطین الیوم، این سازمان مدعی شد که مقاومت فلسطین با شلیک موشک به غیر نظامیان " اسرائیلی" قوانین جنگی را زیر پا گذاشته است.

مرکز حقوق بشر فلسطین با ناعادلانه خواندن این گزارش، افزود: دیده بان حقوق بشر "جلاد" و "قربانی" را در یک ردیف قرار داده است و این گزارش چراغ سبزی برای رژیم صهیونیستی در جهت ارتکاب جنایت های بیشتر علیه شهروندان فلسطینی می باشد.

گزارش مذکور به تعداد موشک هایی که مقاومت فلسطین شلیک کرده و خسارت هایی که بر طرف صهیونیستی وارد آمده است اشاره و هدف قرار دادن غیر نظامیان صهیونیستی را محکوم می کند؛ ولی این حقیقت را که اسرائیل با نقض آتش بس آغازگر تجاوز به نوار غزه بوده و وحشیانه ترین جنایت ها و کشتارها را علیه شهروندان فلسطینی مرتکب شده را فراموش کرده است.

دیده با حقوق بشر همچنین 180 شهید و هزارن مجروح و قربانی فلسطینی که معظم آنها کودکان، زنان و سالخوردگان می باشند و شلیک هزارن تن مواد منفجره و موشک به نوار غزه و استفاده از سلاح های ممنوعه بین المللی توسط صهیونیست ها را نادیده انگاشته است.

مرکز حقوق بشر فلسطین گزارش این سازمان به اصطلاح مدافع حقوق بشر در جهان و نادیده گرفتن گزارش های مراکز حقوق بشر و موسسات مردم نهاد نوار غزه، نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی و ارتکاب جنایت های جنگی علیه شهروندان فلسطینی را محکوم کرد.

این مرکز همچنین از دیده بان حقوق بشر خواست که از گزارش جانبدارانه و غیر منصفانه خود عقب نشینی کرده و جلاد و قربانی را در یک ردیف قرار ندهد و گزارشی عادلانه در مورد جنایت های مکرر صهیونیست علیه فلسطینیان ارائه دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار