فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به استفاده از همه توان نيروي دريايي در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: ما هر تواني اعم از موشکي، زير دريايي، سطحي و پروازي را در اين رزمايش به کار مي‌گيريم.

امير دريادار حبيب الله سياري در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران با اشاره به رزمايش تخصصي ولايت 91 اظهار داشت: ما تعدادي از زيردريايي‌ها، ناوشکن‌ها، ناوهاي موشک‌انداز، پروازي‌ها و تيپ‌ها را در اين رزمايش به کار مي‌گيريم، البته استعداد تجهيزات و نيروها را به صورت شفاف و عددي نمي‌توانم بگويم،‌ چرا که اين موضوع جزء اسرار خودمان است.

وي افزود: ما هر تواني که در نيروي دريايي اعم از توان موشکي، زير دريايي، سطحي، پروازي و ديگر توان‌ها وجود دارد را در رزمايش تخصصي ولايت 91 به کار مي‌گيريم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي در خصوص ساير توانمندي‌هاي اين نيرو گفت: مراحل ساخت ناوشکن جماران 2 نيز در حال پيشرفت بوده و مسيري رو به جلو را طي مي‌کند.

دريادار سياري با اشاره به اهميت پهپادهاي بومي در افزايش توان دفاعي نيروي دريايي ارتش تصريح کرد: پهپاد از جمله ابزارهاي کار ما بوده و ما در مقياس‌هاي مختلف، پهپادهايي داريم که از آن‌ها استفاده مي‌کنيم و در اين زمينه پيشرفت بسياري داشته‌ايم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سیاری ، ارتش ، رزمایش ، پهپاد ، دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار