"عدنان منصور" وزير امور خارجه لبنان از موضع گيري دولت روسيه در قبال مسائل سوريه تمجيد به عمل آورد و اظهار داشت كه روسيه به نحوي مثبت خواهان ايجاد توازن در منطقه و دستيابي به صلح در سوريه است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از صداي روسيه، وزير امور خارجه لبنان روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاري "صداي روسيه" خاطر نشان ساخت كه راه حل بحران سوريه فقط راه حلي سياسي است و نبايستي براي اين مسئله از سلاح و اقدامات نظامي استفاده نمود. 

وي با اشاره به نقش روسيه در منطقه افزود "روسيه همواره در كنار ملل عرب قرار داشته و از منافع ما در عرصه بين الملل دفاع كرده است. امروز نيز روسيه هم در منطقه و هم در مورد بحران سوريه نقشي كليدي ايفا مي كند و در مورد اين مسئله راه حلي شفاف را ارائه كرده است. روسيه خواهان راه حل مسالمت آميز براي رفع منازعه در سوريه است و از انجام اصلاحات داخلي در آن كشور حمايت مي كند." 

وزير امور خارجه لبنان همچنين در مورد اقدامات احتمالي نظامي غرب عليه سوريه هشدار داد و گفت "در صورتي كه طرف هاي غربي بر مداخلات خود در مورد امور سوريه ادامه دهند بحران كنوني حالتي نامحدود به خود خواهد گرفت و ادامه خواهد يافت. ما همواره تاكيد كرده ايم كه بحران سوريه تنها از طريق مذاكره و بدون استفاده از شيوه هاي نظامي حل خواهد شد. ما صادقانه مي گوئيم كه خواهان برقراري آتش بس در سوريه هستيم."

برچسب ها: لبنان ، روسیه ، سوریه ، تمجید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار