پليس منطقه وبستر واقع در شمال شرق نيويورک اعلام کرد نامه وحشتناکي از قاتل دو آتش نشان در اين منطقه که در ان به علاقه وي به کشتار ديگران اشاره شده ، کشف کرده است.


 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ، قاتل آمريکايي پس از آنکه خانه خود را عمدا به آتش کشيد دو مامور آتش نشاني را نيز به قتل رساند. جرارد پيکرينگ رييس پليس وبستر اعلام کرد اين فرد شصت و دو ساله به نام ويليام اسپنگلر در نامه چند صفحه اي خود نوشته بود: بايد بينم چقدر از محله را مي توانم به آتش بکشم و آنچه بيش از همه دوست دارم انجام دهم کشتن افراد است.
وي همچنين افزود : بقاياي يک جسد در خرابه هاي خانه سوخته اين فرد کشف شد. اين فرد در سال هزار و نهصد و هشتاد و يک به دليل ارتکاب قتل مجرم شناخته شده بود.
 پيکرينگ همچنين تصريح کرد :جسد سوخته احتمالا متعلق به خواهر شصت و هفت ساله اسپنگلر است که از روز دوشنبه ناپديد شده است. ظاهرا خواهر و برادر که با هم زندگي مي کردند تفاهم نداشتند.
وي همچنين خاطر نشان کرد ماجراي آتش سوزي خانه يک دام بوده و قاتل خود را براي درگيري آماده کرده بوده است. عامل اين حادثه  بعد از درگيري با پليس خودکشي کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار