آزمايش محصولات بزرگترين كارخانه ورق خودرو خاورميانه، در ايران خودرو با موفقيت پايان يافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

رئـيس هيـاًت مديره بـزرگترين كارخانه ورق خودرو خاورميانه در استان چهارمحال و بختياري گفت:
كـارخانه خودروسازي كشور با پايان موفق آزمايش محصولات اين واحد صنعتي و مقايسه آن با
نمونه خارجي، سفارش خريد ماهانه 10 هزار تن ورق را به كارخانه ورق گالوانيزه خودرو داد.
وی گفت: محصولات توليد شده بزرگترين كارخانه ورق خودرو خاورميانه در استان چهار محال و بختياري، از نوع صنعتي بود كه جهت مصارف غير از خودرو سازي ارسال مي شد.
جوانبخت افزود: كارخانجات خودروسازي كشور سالانه 400 هزار تن ورق گالوانيزه نياز دارند.
وی با اشاره به اینکه بـزرگترين كارخانه ورق خودرو خاورميانه با راه اندازي خط توليد اسكين پس، از ارديبهشت ماه امسال توليد ورق خودرو پيشرفته مطابق با استانداردهاي روز دنيا را آغاز كرد، گفت: با توليد اين محصول در ايران، صنعت كشور نخستين گام را براي بي نيازي از واردات اين محصول برداشته است.
رئـيس هيـاًت مديره بـزرگترين كارخانه ورق خودرو خاورميانه در استان چهارمحال و بختياري گفت: پيش از اين ورق ها با خواص كيفي بالا از كشورهاي خارجي وارد مي شد که هم اکنون خط توليد « اسكين پس » موجب بهبود خواص مكانيكي مي شود و دانه بندي ساختار كريستالي ورق را يكنواخت مي كند.

وی افزود: اين خط توليد به دست مهندسان ايراني طراحي و با تلاش شبانه روزي متخصصان جوان شركت ورق خوردو در استان چهار محال و بختياري ساخته شد که اين ورق ازنظر مشخصه هاي كيفي و قابليت رنگ پذيري در سطح ورقهاي خارجي با كيفيت بالا مطابق با شركت سي ام آي فرانسه، مخصوص خودرو است.
جوانبخت گفت: اين واحد صنعتي امسال 135 هزار تن ورق توليد كرده است كه در مقايسه
با سال گذشته، 40 درصد رشد داشته است.
وي افزود: اين واحد صنعتي امسال 5 هزار و 500 تن ورق مورد نياز صنايع توليد لوازم خانگي را در مجموع به ارزش چهار و نيم ميليون دلار توليد و به كشورهاي عراق و افغانستان صادر كرده است که ارزش اين مقدار صادرات، در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، 64 درصد بيشتر شده است.
جوانبخت پيش بيني كرد توليدات اين كارخانه سال آينده، به ظرفيت اسمي 400 هزار تن برسد.
300نفر به صورت مستقيم و هزار و 500 نفر به صورت غير مستقيم در بـزرگتـرين مجتمع ورق گالوانيزه خودرو خاورميانه مشغول كارند و كارخانجات سايپا و ايران خودرو سهام داران عمده بزرگترين ورق خودرو خاورميانه هستند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.