اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با حریف هرمزگانی خود آماده می شوند که شرایط برای این تیم متفاوت است زیرا پس از مشکلاتی که در درود برای آبی ها ایجاد شد، اوضاع این تیم برای بازی فوق فرق مي کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: اعضای تیم استقلال در حالی به هرمزگان رسیدند که قرار است شرایط برای این تیم متفاوت ، پیش رود و این موضوع برای این تیم شرایط را تغییر می دهد.

بر اساس اين گزارش، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال بلافاصله پس از ورود به هرمزگان ترجیح داد که با شرایط خاص راهی ورزشگاه شود و اعضای باشگاه حریف را همراهی کند، این بازی در حالی قرار است انجام شود که آبی ها مدعی شدند به دلیل عدم توافق با مسئولین در فدراسیون قصد ندارند با شرایط خاص برای این بازی آماده شوند و از طرفی آبی ها با شرایط خاص روبرو هستند که باعث شد امیر قلعه نوعی راهی استادیوم شود زیرا حساسیت استقلالی ها برای این بازی در حدی است که امیر قلعه نوعی به صورت شخصی در خصوص حضور در استادیوم اقدام کرده است تا شرایط را در این شهر مورد بررسی کامل قرار دهد امیر قلعه نوعی اعلام کرده است که اوضاع متفاوت پیش می رود زیرا شرایط به شدت زیر ذره بین قرار دارد .

** 2000 بلیط به استقلال تعلق گرفت

در حالی که اعضای تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شده اند، اوضاع برای این تیم برای مقابله با حریف خود متفاوت است زیرا در شهر هرمزگان اعضای این تیم با 2000 بلیط برای حضور هواداران خود روبرو شدند این در حالیست که شرایط برای استقلال متفاوت پیش می رود به طوري که تنها 2000 بلیط برای استقلال باقی مانده است و مسئولین حریف اعلام کردند که تنها می توانند این تعداد را در اختیار اعضای این تیم قرار دهند.

هرمزگانی ها مدعی شدند که به دلیل میزبانی نمی توانند با حضور بیش از 2000 بلیط در اختیار اعضای این تیم قرار دهند و شرایط را به ضرر خود پیش ببرند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار