مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فردا در نطقم، کار ناتمام را تمام می‌کنم ، سخنگوي شوراي نگهبان با خبرنگاران گفتگو مي‌كند ، تشييع جنازه استاد نجات اللهي يکي از صحنه‏‌هاي خونين انقلاب بود و.... است

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

فردا در نطقم، کار ناتمام را تمام می‌کنم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/5/659387_619.jpg

نماينده تهران درباره ادعای رسیدگی به محتوای نطق خود افزود: هيئت ‌رئيسه بايد اعلام كند كه كجاي نطق من اهانت‌آميز بوده است و اين درحاليست كه تاكنون نطقم در هيئت رئيسه بررسي نشده است.

هيئت رئيسه جبهه پيروان خط امام و رهبري انتخاب شد / درباره مباحث انتخاباتي هيچ‌گونه بحثي صورت نگرفت
نايب رئيس جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: در جلسه امروز جبهه پيروان خط امام و رهبري حبيب الله عسگر اولادي بار ديگر به عنوان دبير کل اين جبهه انتخاب شد

پاسخ خانواده هاشمی‌ تحویل رئیس مجلس شد
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از تحویل پاسخ دفتر و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی به رئیس مجلس خبر داد.

سخنگوي شوراي نگهبان با خبرنگاران گفتگو مي‌كند
 نشست خبري سخنگوي شوراي‌ نگهبان، روز شنبه نهم دي ماه با حضور اصحاب رسانه برگزار مي‌شود.

9 دي پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/5/659891_135.jpg

 دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: نهم دي ماه سال 88 به عنوان برگ زريني از دفتر پرافتخار و سراسر عزت تاريخ كشور ايران اسلامي، پيام ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناس را به جهانيان فرياد زد.

مجلس بر توسعه روابط دوستانه ايران و ويتنام تاكيد مي‌كند

 رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام گفت: ظرفیتهای مناسبی برای توسعه و گسترش همکاریها میان دو کشور وجود دارد و مجلس شورای اسلامی بر توسعه روزافزون مراودات دوستانه ایران و ویتنام به‌ویژه روابط پارلمانی تأکید می‌کند.

تشييع جنازه استاد نجات اللهي يکي از صحنه‏‌هاي خونين انقلاب بود

 استاد کامران نجات‏‌اللهی در اوایل دی‌ماه سال 57 در جریان تحصن استادان دانشگاه‌های تهران و از سوی عوامل رژیم ستم‌شاهی پهلوی به شهادت رسید.

ناو روسي به منظور ارتقا سطح روابط دو کشور در ايران حضور يافته است
 فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: حضور ناو روسي در آب‌هاي جمهوري اسلامي ايران در راستاي ارتقا روابط ميان دو کشور ايران و روسيه است.

فعاليت روز افزون پژوهشگاه مجازي شدت حملات سايبري را کاهش داده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/5/659844_476.jpg

 دبير شوراي عالي و رئيس مرکز ملي فضاي مجازي گفت: جمهوري اسلامي ايران بايد به صورت فعال آماده مقابله با حملات سايبري باشد.

دولت بلغارستان عامل اصلی انفجار اتوبوس اسراییلی‌ها را شناسایی کرد

دولت بلغارستان پس از کامل شدن تحقیقات درباره عملیات انفجاری انجام شده علیه برخی اتباع رژیم صهیونیستی در خاک این کشور به این نتیجه رسیده است که هیچ اتهامی متوجه حزب الله و ایران نیست.

جلالی: ساختار قدرت جهانی به دنبال انزوای کشورهای مستقل است

 رئیس مرکز پژوهش‌ها در دیدار با رئیس کمیته دفاع و امنیت ملی مجلس ویتنام گفت: ساختار قدرت جهانی به دنبال انزوای کشورهای مستقل است، بنابراین ضروری است تا ملت‌های آزاده بلوک قدرتمندی را در زمینه‌های مختلف تشکیل دهند.

حماسه 9 دی نقطه عطف در تاریخ نبرد ملت با آمریکا است

 دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تجلیل از بصیرت مردم و هوشمندی رهبری انقلاب اسلامی در نبرد نرم با دسیسه های استکبار جهانی گفت: حماسه 9 دی یک حضور مردمی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و نقطه عطف در تاریخ نبرد اسلام با آمریکاست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار