مربی تیم فوتبال استقلال گفت:حمایت مردم وظیفه استقلال را سنگین تر می کند.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران ،مجید صالح درباره بازی استقلال مقابل آلومینیوم اظهارداشت:بازی های دور برگشت سختی خاص خود را دارد.
 
در این دور تیم هایی که پایین جدول هستند بیش از پیش احتیاط می کنند و همین امر کار مار ا در بازی فردا سخت می کند.امیدوارم در بازی فردا بتوانیم روندی را که از بازی های جام حذفی پیش گرفتیم رادر بازی های لیگ هم ادامه دهیم.
 
وی درباره بازی دور رفت مقابل آلومینیوم گفت:از ابتدای فصل تا کنون تغییرات زیادی در دو تیم حاصل شده است. نه استقلال شرایط اول فصل را دارد و نه آلومینیوم بنابراین فکر نمی کنم بازی فردا مانند مسابقه رفت فقط یک گل داشته باشد.استقلال از آغاز فصل تاکنون بازی به بازی بهتر شده است.
 
مربی استقلال درباره حضور میداوودی در تیم آلومینیوم عنوان کرد:هر بازیکنی می تواند برای بازی کردن مقابل استقلال انگیزه داشته باشد و میداوودی هم از این قاعده مستثنی نیست .همان طور که بازیکنان استقلال هم در شرایط حساسی که جدول لیگ برتر دارد از انگیزه بالایی برخوردارند.
 
وی درباره بازیکنان جدید تیم استقلال گفت:با اضافه شدن بازیکنان جدید در جناح چپ و راست توازن خوبی به وجود آمده ضمن اینکه آمادگی مجتبی جباری هم در بازی های خوب استقلال در جام حذفی بی تأثیر نیست.
 
صالح خاطر نشان کرد:از زمانی که به استقلال آمده ام و با این تیم به شهر های مختلف سفر می کنم تازه می فهمم که استقلال چه هواداران فهمیده ای را در سراسر ایران دارد. واقعا جا دارد از تمام مردمی کار ما در هر شهری استقبال گرمی دارند تشکر کنم.تمام این حمایت ها و برخورد های خوب مردم وظیفه استقلال را سنگین تر می کند./با
برچسب ها: استقلال ، صالح ، آلومینیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار