يک کارشناس سياست خارجي گفت: اتحاديه اروپا و آمريکا تحت تاثير لابي صهيونيستي قرار داشته و سياست‌هاي خود را در مورد پرونده هسته‌اي ايران طبق منافع آنها تنظيم مي‌کنند، اما اين سياست‌ها هرگز ايران را وادار به تسليم نخواهد کرد.

حسن هاني‌زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اعمال تحريم‌هاي جديد اتحاديه اروپا عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: اعمال تحريم‌هاي جديد در چارچوب سياست‌هاي چماق و هويج غرب عليه ايران است.
 
وي افزود: تجربه نشان مي‌دهد که هرگاه جمهوري اسلامي ايران و گروه 1+5 در آستانه برگزاري دور جديدي از مذاکرات قرار دارند، سلسله‌اي از تحريم‌ها براي اخذ امتيازات بيشتر از کشورمان آغاز مي‌شود.
 
هاني‌زاده در ادامه با اشاره به روند صلح‌آميز انرژي اتمي در جمهوري اسلامي ايران، تصريح کرد:‌ ايران بارها در مجامع بين‌المللي بيان کرده است که تحت هيچ شرايطي از حق مشروع خود در برخورداري صلح‌آميز از انرژي هسته‌اي دست برنخواهد داشت.
 
وي اظهار داشت: غرب و اتحاديه اروپا قادر نخواهند بود با اعمال تحريم‌هاي جديد بر سياست‌هاي کلان ايران در ادامه روند انرژي هسته‌اي تاثيرگذار باشند، چراکه کشورمان در اين مسير عزم خود را جزم کرده است.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان يادآور شد: اتحاديه اروپا و آمريکا تحت تاثير لابي صهيونيستي قرار داشته و سياست‌هاي خود را در مورد پرونده هسته‌اي ايران طبق منافع آنها تنظيم مي‌کنند، اما اين سياست‌ها هرگز ايران را وادار به تسليم نخواهد کرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار