اردبیل /

9 دی سالروز نمایش استقامت ، بصیرت و ایثار امت در حفظ نظام و رهبری است

رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: 9 دی سالروز نمایش استقامت ، بصیرت و ایثار امت در حفظ نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در جلسه فوق العاده شورای عالی قضایی اردبیل افزود: حادثه تاریخی 9 دی ماه سال 1388 و فریاد لبیك یا حسین و بیعت مجدد مردم ایران با امام زمان (عج) و نایب بر حقش بود.

وی با اشاره به لزوم توجه به رضایتمندی عمومی در مدیریت ها و رصد و سنجش بازخورد اقدامات دستگاه ها در افكار عمومی افزود: مردم همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی لایق و شایسته بهترین خدمت ها هستند.

رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: ملت ایران همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی با عظمت هرچه تمام ایستاده و هر جا لازم دیده اند از فدا كردن جان و مال خود دریغ نكرده اند.

حجت الاسلام خطیب افزود: در جمهوری اسلامی ایران همه وظیفه دارند نسبت به مسائل حیاتی نظام بویژه با مدنظر قرار دادن مقتضیات و شرایط زمانی توجه خاص داشته باشند.

وی گرفتاری ها و مشكلات و بروز و نفوذ فتنه گری ها و جریانات فتنه را زائیده بی بصیرتی ها دانست و اظهار كرد: حوادث تاریخ انقلاب اسلامی ایران و جهان اسلام باید مورد مطالعه قرار گرفته و با جلوگیری از تكرار هر گونه بی بصیرتی از دستاوردهای ارزشمند در عرصه مبارزه با دشمنان قسم خورده نظام حفاطت شود.

رئیس مركز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت مركز حفاظت و اطلاعات در دستگاه قضایی اشاره كرد و خواستار توجه خاص مدیران به تقویت نظارت های درون سازمانی شد/س 


برچسب ها: اردبیل ، نهم ، دی ، ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.