برنامه "مشق عشق" در آيتم جديد خود به نمايش مستند آيين ازدواج در شهرهاي مختلف ايران خواهد پرداخت.

 مجيد قره گوزلو تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو  تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه مشق عشق كه وارد سومين سال توليد خود در شبكه آموزش شده هم اكنون روزهاي دوشنبه ساعت 15:45 الي 16:45 و جمعه ها ساعت 18 الي 20 از اين شبكه روي آنتن مي رود.
وي اظهار داشت: برنامه "مشق عشق" در روزهاي دوشنبه به  موضوع ازدواج، رونشناسي و پاسخگويي به تمامي پيامك هاي مخاطبان مي‌پردازد و در روزهاي جمعه موضوع برنامه به گونه اي متفاوت خواهد بود كه آيتم آيين ازدواج در شهرهاي مختلف به شكل مستند به تصوير كشيده مي‌شود.
وي با اشاره به اينكه هدف از ساخت اين برنامه بهبود روابط تحكيم خانواده است بيان كرد: روزهاي جمعه كه متعلق به صاحب عصر امام زمان (عج) است نيز آيتمي به نام مولاي عشق و ديگري انشاي عشق كه پيرامون نامه هاي عاشقانه است به مدت 3 دقيقه همراه با تصوير و گرافيك پخش مي‌كنيم.
وي در ادامه افزود: همچنين در اين برنامه كه به مدت 2 ساعت روي آنتن مي رود نيز به موضوعاتي چون حافظان كل قرآن، زوج هاي خوشبخت و ورزشكاران نمونه به گونه مستند خواهيم پرداخت.
تهيه كننده برنامه اذان گاهي كيميا گفت: حديث مشق عشق آيتم ديگري در اين برنامه است كه پيرامون حديث و رواياتي از ائمه معصومين با موضوع تحكيم روابط خانواده پخش مي شود.
وي در خصوص اينكه در اين برنامه پيرامون مسائل زناشويي و خانواده نيز بخشي را به معرفي كتاب اختصاص داديم، بيان كرد: موفق بودن يك برنامه گفتگو محور بستگي به سه بخش مجري، مهمان و موضوع برنامه دارد كه اگر يك مجري به خوبي اجرا نداشته باشد؛ مخاطبان خود را از دست ميدهد.
قره  گوزلو در هفته هاي آينده از حضور دكتر ابراهيم ميثاق در برنامه خبر داد و افزود: اين برنامه روزهاي دوشنبه با حضور فروغ اسرافيليان به عنوان مجري و عطيه السادات ميرزاجاني مجري بخش پيامك ها و روزهاي جمعه با اجراي مصطفي كربلائي و عطيه السادات ميرزاجاني پخش مي شود.
گفتني است؛ علاقه مندان مي توانند جهت ارتباط با برنامه با شماره پيامك 30000701 نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را به برنامه ارسال كنند./ص
برچسب ها: برنامه ، رادیو ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار