دولت آمريكا لايحه اي را مجلس نمايندگان آن كشور ارائه كرده كه طبق آن قادر خواهد بود تا كشتي هاي موشك اندازي را به تركيه اعطا كند؛ اين در حاليست که اين لايحه خشم يوناني هاي مقيم آمريكا را برانگيخته است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از حريت، در صورت تصويب لايحه جديد دولت آمريكا قادر خواهد بود تا علاوه بر تركيه به كشورهاي ديگري از جمله تايلند و مكزيك نيز كشتي موشك انداز عرضه نمايد.

 طبق اين لايحه قرار است تا تركيه كشتي هاي مدل "يو اس اس هالي برتون" (FFG-40) و USS Thach (FFG-43) را از آمريكا دريافت نمايد. 

اعلام اين خبر خشم لابي يوناني هاي ساكن آمريكا را برانگيخته است. 

شوراي رهبري آمريكائي هاي يوناني تبار در وب سايت رسمي خود كرده كه اقداماتي را براي جلوگيري از تصويب اين لايحه در نظر گرفته است.

اين شورا از يوناني هاي ساكن آمريكا خواسته با ارسال نامه به نمايندگان كنگره آمريكا آنان از تصويب لايحه مذكور بازدارند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
این آمریکا و انگلیس با دفاتر سیا و ام ای سیک مثلا نفاق فتنه جنگ راه میندازه که موازنه و رقیب درست کنه برا کشورا تا بندازه به جون هم هم تسلیحات هم دلار هم نفت هم طلا تحت کنترل خودش باشه با افراد داخل همون کشورا و مزدوران ولی خبر نداره کشورا و ملت ها رو ازش تنفر پیدا کردن وتمام دنیا اینکارو میفهمن.از تاریخ هیچ وقت تجربه نمیگرن.تمام این وسایل علیه خودش و منافع خودش استفاده میشه.الان مثلا ترکیه رو مجبور به اطاعت از خود میکنه.این قدرت نیست برا ترکیه این ذلت و استعمار استثمار هست.چون غرب فقط دیوار شکسته هست و تو دوستی هم نیرنگ میکنه.از شاه آمریکایی تر داشتیم به اونم خیانت کردن.بعدم پلن های دیگه بیکار نمی‌نشینن اونام هستن
آخرین اخبار