نتايج بررسي ها در آمريکا نشان مي دهد بسياري از زيرساخت ها در آمريکا از جمله جاده ها ، پل ها ، لنگرگاهها ، بنادر و غيره در حال فرسودگي و نابودي است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، کارشناسان به طور فزاينده اي از اين نگرانند که هزاران جاده و پل و لنگرگاه و بندر در آمريکا در معرض فرسودگي قرار دارند و قديمي شدن شبکه هاي برق ، آمريکا را در معرض قطعي هاي گسترده برق قرار داده است. رونق و توسعه زيرساخت ها در دهه هاي 50 و 60 علت اصلي بيشتر چيزهايي است که آمريکا امروزه از آنها برخوردار است.
آمریکا در حوزه منابع آب خود با چالش های جدی زیرساختی روبروست که در صورت برطرف نکردن آنها ، در آینده در دسترسی به منابع آب سالم با مشکل جدی روبرو می شود.
همچنين؛ ویرانی های حاصل از طوفان اخیر سندی، ضرورت پرداختن به مسائل زیرساختی را بیش از پیش ایجاب کرده است و اين باعث شده است که دولت اوباما و کنگره جدید از حد بحث فراتر بروند و اقدام فوری به عمل آورند.
نتایج یک نظرسنجی سراسری در آمریکا، نشان می دهد که بیش از سه چهارم مردم آمریکا نگران وضع نابسامان زیرساخت های آبی کشورشان هستند و 88 درصد معتقدند که این سیستم نیازمند اصلاحات است.  
اکثر مردم می گویند که حاضرند پول بیشتری پرداخت کنند تا مشکلات مربوط به منابع آب سالم در کشورشان برطرف شود. از طرف دیگر ، اکثر مردم درباره میزان آب مصرفی خود باورهای اشتباه دارند. بیش از نیمی از آمریکایی ها تصور می کنند که روزانه 50 گالن آب مصرف می کنند، در حالی که میزان واقعی مصرف دو برابر است، از این رو ضروری است که دولت آموزش های لازم و مناسب در خصوص صرفه جویی در مصرف آب و نقش اساسی منابع آب در اقتصاد کشور به شهروندان خود بدهد.
گفتني است؛ اصلاحات در زیرساخت های منابع آب فقط به صنایع آب مربوط نمی شود. تقریبا 90 درصد مردم آمریکا ، کلیه سطوح دولت را مسئول حفظ و نگهداری زیرساخت های آبی می دانند و اینکه دولت باید زیرساخت ها را نوسازی و سیاست های مناسب در این زمینه اتخاذ کند.
برچسب ها: ضعف ، زیرساخت ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار