عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد سقز از برگزاری کنفرانس ملی تکنیک های نوین محاسباتی و بهینه سازی در مهندسی عمران توسط این واحد دانشگاهی خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج  ، مرسلی در خصوص اهداف این کنفرانس گفت: با نگاهی به دستاوردهای اخیر مانند شریان های حیاتی، سازه های مقاوم در برابر زلزله، سدهای بزرگ و پل ها، دیده می­شود پیشرفت های عظیمی در کشور صورت گرفته است، اما تجربه زلزله ها و پدیده های مخرب گذشته حاکی از آن است که هنوز این ساخته ها بسیار آسیب پذیرند که خود می تواند متاثر از عوامل مختلفی باشد.
دبیر علمی این کنفرانس افزود: بنابراین انتظار می­رود در راستای مرتفع نمودن این مشکلات، چالش های جدیدی فراروی محققین قرار گیرد.
وی اضافه کرد: با درنظر گرفتن محدودیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی اقدام به نقد مشکلات و ارایه راهکارهای موثر نمایند.
مرسلی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز درنظر دارد با برگزاری کنفرانس ملی تکنیک های نوین محاسباتی و بهینه سازی در مهندسی عمران، زمینه همکاری و تبادل اطلاعات محققین را در این زمینه فراهم نماید.
وی افزود: سازه و مکانیک کاربردی، آسیب پذیری و مقاوم سازی لرزه ای، سازه های دریایی، مهندسی منابع آب،منابع انرژی تجدیدپذیر، دینامیک سازه، زلزله و زلزله شناسی، هیدرولیک و هیدرودینامیک، دینامیک سیالات محاسباتی، مدیریت انرژی و بهینه سازی، مهندسی ژئوتکنیک و راه سازی و روسازی راه از محورهای این کنفرانس می باشد.
وی در خصوص زمان بندی این کنفرانس گفت: مهلت ارسال مقالات 15 دی ماه سال جاری و زمان برگزاری آن 26 و 27 اردیبهشت 92 خواهد بود./س
برچسب ها: عمران ، سازه ، سقز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.