نايب رئيس اتحاديه كانون وكلا گفت: لو رفتن سوالات شايعه اي بيش نيست و تأخیر در اعلام نتايج، هیچ ارتباطي به آزمون و چگونگی برگزاری آن ندارد و مشكل توقيف برطرف شده است.

حسن فرهودي نيا در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران در واكنش به توقيف اعلام نتايج آزمون وكالت سال 91 اظهار داشت: دستور رفع توقيف اعلام نتايج آزمون در مسير سازمان سنجش است و بزودي خبر لغو توقيف اطلاع رساني مي‌شود . 

نايب رئيس اتحاديه كانون وكلا ادامه داد: ادعاي لو رفتن سولات آزمون وكالت كذب محض است و تأخیر در اعلام نتايج، هیچ ارتباطي به آزمون و چگونگی برگزاری آن ندارد.
 
رئيس اتحاديه كانون وكلاي آذربايجان شرقي، ادامه داد: پرونده‌اي توسط يك بازپرس عليه وجود حقوقي اتحاديه مطرح شده بود كه نفس اتحاديه را زير سوال مي‌برد اما با پيگيري‌هاي انجام شده و انتقال اين بازپرس به شعبه‌اي ديگر، براساس منابع موثق مانع و مشكل برطرف شده است.
 
وي خاطر نشان كرد: داوطلبان مي‌توانند جهت مشاهده نتايج به سايت سازمان سنجش مراجعه كنند.

گفتني است، در حالی که 48 ساعت از زمان مقرر برای اعلام نتایج آزمون وکالت سال 91 می‌گذرد، بر اساس دستور صادره از شعبه 2 بازپرسی خارک، اعلام این نتایج متوقف شد  اما با آغاز رايزني هاي گسترده براي رفع توقيف اعلام نتايج آزمون وكالت 91 اين مشكل رفع و دستور توقيف لغو شد. 

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.