سرمربی تیم شهید منصوری گفت: باخت سختی مقابل میثاق داشتیم ولی باید بگوئیم ما به میثاق نباختیم به وضعیت نابه سامان روحی و روانی حاکم بر بازیکنان باختیم.

رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز بسیار بدی مقابل تیم میثاق داشتیم روز گذشته بازیکنان میثاق عملکرد خوبی داشتند و با توجه به وضعیت نامناسب ما توانستد امتیاز بازی را از آن خود کنند از زمانیکه بازیکنان از رقابت های جام جهانی برگشته اند موفق شدند آمادگی لازم را برای حضور در بازی های لیگ کسب کنند ناکامی تیم ملی در این رقابت ها روحیه بازیکنانم را از بین برده تاحدی که تا به حال موفق نشده ام آنها را به معیارهای ایده آل روانی نزدیک کنم.

وی افزود: روز گذشته ما به فشار روانی حاکم بر بازیکنان خودمان باختیم زیرا اگر در حالت ایده آل خود قرار داشتیم قادر به شکست رقیب بودیم تا زمانیکه نتوانم بازیکنان را در شرایط مساعد روحی قرار دهد اوضاع به همین منوال پیش می رود و مقابل تیم های ضعیف لیگ نیز محکوم به شکست هستیم در این مدت هر کاری را که در مدت مربیگری ام آموخته ام عملی کردم اما نتوانستم تغییری در وضعیت بازیکنان ایجاد کنم اما برای اثبات توانایی خودم باید کاری برای نجات بازیکنان و تیم انجام دهم اگر تجربه های گذشته در این راه به کار نیاید روش های جدید را برای بازسازی تیم و ایجاد روی؟ در بازیکنان به کار می گیریم.

سرمربی تیم شهید منصوری بیان کرد: با توجه به شرایطی که داریم فکر کردن به قهرمانی کار درستی نیست ابتدا باید تیم با ثباتی داشته باشیم و بازیکنان از نظر روانی مطلوبیت مورد نظر را کسب کنند زیرا ذهنیت اجبار قهرمانی در این فصل استرس بازیکنان را بیشتر کرده و عملکرد آنها را تحت تأثیر قرار می دهد بازگشتن بازیکنانم به روزهای اوج خود مهمتر از قهرمانی در این فصل است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار