مدیر پایگاه اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران گفت: تعداد بازدید از وبلاگ های حوزه های خواهران در آذرماه به حدود دو میلیون مورد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدتقی جلیلی افزود : در آذرماه بیش از 240 وبلاگ زیر پوشش سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به فعالیت پرداختند که در این وبلاگ‌ها 2هزار و 844 مطلب ارائه شد.

وی ادامه داد: طی آذرماه از میان وبلاگ‌های مدارس علمیه خواهران کشور وبلاگ‌های مدارس علمیه "خدیجه کبری(س) اصفهان"، "الزهرا(س) شاهین‌دژ" و "الزهرا(س) کوی نصر تهران" به عنوان وبلاگ‌های برتر ماه معرفی شدند.

جلیلی، وبلاگ‌های برتر متعلق به طلاب خواهر را نیز شامل "تفاحةالفردوس" از استان اصفهان، "ترنم گل" از استان گلستان و "بیداری اسلامی" از استان اصفهان معرفی کرد.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: از میان وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران نیز وبلاگ‌های مدیریت‌های استانی کردستان، مازندران و زنجان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

علاقه‌مندان به استفاده از مطالب وبلاگ‌های حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند به نشانی اینترنتی www.womenhc.com مراجعه کنند.

جلیلی یادآور شد: بانوان طلبه برای ثبت نام در این سامانه می‌توانند از طریق تماس با پشتیبانی سایت www.womenhc.com اقدام و درخواست خود را ارسال کنند./س

برچسب ها: قم ، حوزه ، خواهران ، وبلاگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.