در راستای تجلیل از خانواده شهدا، مدیران شهری منطقه 17 تهران طی 9 ماه گذشته با 339 خانواده شهید بازدید کردند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، طبق برنامه ریزی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران مبنی بر ضرورت دیدارهای هفتگی مدیران شهری، روزهای دوشنبه با خانواده شهدا و جانبازان طی مدت اعلام شده، اداره امورایثارگران منطقه،  ویزیت رایگان پزشکی و دیدار با339 خانواده شهید منطقه را انجام داد.
 
 این دیدارها علاوه بر رشد چشمگیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته51 دیدار بیش از میزان تعیین شده توسط اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران بود.
 
مسئول اداره امورایثارگران شهرداری منطقه 17 در این باره گفت: این منطقه با  بیش از 4 هزار شهید به عنوان دارالشهدای تهران معروف است به همین دلیل معتقدم برنامه بازدیدهای هفتگی با خانواده شهدا باید رونق بیشتری داشته باشد.
 
جباری با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: در هر مناسبت دینی به جای یک برنامه چند بازدید را برای معاونان، مشاوران و شهردار منطقه ترتیب دادیم. همچنین تمام خانواده هایی که از آنها بازدید شد برای حضور در سفر معنوی مشهد مقدس ثبت نام شدند.این برنامه ها تا پایان سال هم ادامه خواهد داشت و تلاش می کنیم، گروهی از خانواده شهدا را در ایام عید برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم. /ل

برچسب ها: خانواده ، شهید ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار