حضور هر دو طیف اصولگرایان و اصلاح طلبان در مراسم ختم حاج شیخ محمدعلی معز‌الدینی، داماد بزرگ آیت الله شهید صدوقی چشمگیر بود و این مراسم، حواشی خاصي داشت.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در مراسم ختم حاج شیخ محمدعلی معز‌الدینی، داماد بزرگ آیت الله صدوقی، بسیاری از اصولگرایان و اصلاح طلبان حضور داشتند که این مراسم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود:

*آیت الله مهدوی کني و دامادش، ابراهیم انصاریان به همراه بسیاری از اعضای هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع)، زودتر از سایرین به مسجد جامع شهرک قدس وارد شدند.

*مهرداد بذرپاش، نماینده اصولگرای مجلس نیز در مراسم ختم حضور داشت وی از مصاحبه خودداری کرد و از این بابت از خبرنگاران عذر خواست.

*نهاوند‌یان، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز در مراسم ختم حضور یافت. او در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه شنیده‌هایی در مورد کاندیدا‌توری او برای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، گفت: به این مسائل، زیاد توجه نکنید!

*حضور اصلاح طلبان در مراسم، گسترده بود و بسیاری از آنها در مواجهه با خبرنگاران، برخورد خوبی نداشتند.

*محمدرضا عارف کاندیدای احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری از مصاحبه با خبرنگاران، خودداری کرد.

*در هنگام ورود محمد خاتمی به مراسم ختم، وی با محمدرضا عارف مواجه شد و دقایقی با او به خوش و بش پرداخت.

*محمد خاتمی در قسمت انتهایی مجلس ختم نشست و پس از مدت کوتاهی، مراسم را ترک کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه نظرتان درباره کاندیدا‌توری عارف چیست، گفت: آقای عارف از خوبان است!

*همچنین خاتمی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که درباره تابلوی انتخاباتی از وی پرسید، اظهار داشت: ما تابلویی نداریم و مخلص و ارادتمند شما هستیم!

*سید‌محمود دعایی، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با فتنه گران سال 88، مرز‌بندی داشته‌اید یا نه، با جمله ای زشت و توهین آمیز به این خبرنگار، فحاشی کرد.

*حسن روحانی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری که گفته می‌شود از سوی هاشمی رفسنجانی حمایت می‌شود، از پاسخ به سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در این باره و نیز درباره علت عدم حضور در جلسات جامعه روحانیت مبارز، اجتناب ورزید.

*اطرافيان حسن روحانی که از ابتدا اجازه سوال را به خبرنگاران نمی‌دادند، برخورد بسیار خشنی با خبرنگاران داشتند و چندین بار، آنها را هل دادند. هنگامی که موضوع، با اعتراض یکی از خبرنگاران مواجه شد، یکی دیگر از اطرافيان روحانی، از اتومبیل خود پیاده شده و به درگیری فیزیکی با خبرنگار مذکور پرداخت که با اعتراض سایر خبرنگاران مواجه شد.

*محمدرضا خاتمی برای پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حاضر به ماندن در محل نشد و به روی پل‌هوایی رفت، اما خبرنگار ما بر روی پل‌هوایی نیز به طرح سوالات از وی پرداخت.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار