اراک/

حماسه 9 دی انقلاب را بیمه کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی‌ ماه نظام جمهوری اسلامی ایران را به واسطه مدیریت و هدایت رهبر معظم انقلاب از گزند حوادث مصون نگاه داشت و انقلاب را بیمه کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، حجت‌الاسلام حسن هنرمند در جمع دانشجویان شاهد دانشگاه اراک اظهار داشت: حماسه نهم دی و تجدید میثاق ملت بزرگوار ایران با رهبر فرزانه انقلاب در این روز عامل ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد.

وی با تاکید بر اینکه حماسه نهم دی هوشیاری مردم ایران در برابر جنگ نرم را به رخ دشمنان کشید، تصریح کرد: بدون شک باید از واقعه بزرگ نهم دی به عنوان روز ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبار یاد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی نهم دی نشان دادند که با هر فتنه و آشوبی که نظام و رهبری را تهدید کند، به شدت برخورد می‌کنند، ادامه داد: این حرکت استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد و بار دیگر اقتدار و عزت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشید.

هنرمند گفت:در فتنه 88 استکبار جهانی در قالب جنگ نرم درصدد حمله به ایمان، اعتقاد و بصیرت مردم بود که خوشبختانه به واسطه ولایت‌مداری و اعتقاد قلبی مردم به نظام مقدس اسلامی این توطئه آنان نقش بر آب شد.

وی تاکید کرد: 9 دی ماه از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی است که باید اهمیت این روز تاریخی برای همگان به ویژه جوانان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه در این روز مردم خواستار ادامه حرکت مسیر انقلاب در سایه دین و ارزش‌های اسلامی شدند، بیان داشت: 9 دی اوج خروش و وفاداری ملت ایران با آرمان‌های امام و رهبری بود که هیچگاه این حماسه ماندگار از خاطره ملت پاک نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی افزود: پیام شفاف مردم غیرتمند ایران در حماسه ماندگار 9 دی این بود که اگر تمام استکبار جهانی و نیرنگ در مقابل دین و ارزش‌های مردم ما بایستند هرگز نخواهند توانست بر عزم و اراده این ملت در دفاع از دین اسلام و ولایت فقیه خدشه‌ای وارد کنند./س

برچسب ها: حماسه ، انقلاب ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.