كارشناس هواشناسی كهگیلویه وبویراحمد از ورود سامانه بارشی قوی ازعصر امروز سه شنبه تا اواخر روز چهارشنبه به این استان خبر داد و گفت: بر اثر این سامانه بارشی شاهد وقوع سیل ، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

'ولی بهره مند' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود:این سامانه بارش زای فعالیت خود را از غرب كشور آغاز می كند و موجب بروز ناپایداری ها در مناطق جنوبی كشوراز جمله كهگیلویه وبویراحمد خواهد شد.
وی با بیان اینكه شدت این سامانه بارشی از اواخر روز سه شنبه و چهارشنبه است ، افزود: بارش در نقاط سردسیری و كوهستانی استان به صورت برف خواهد بود.
بهره مند با اشاره به اینكه این سامانه بارشی به تدریج از روز پنجشنبه از استان خارج می شود ، اظهار كرد: در بارندگی اخیر، استان كهگیلویه وبویراحمد بیشترین میزان بارش را در كشور به خود اختصاص داد.
كارشناس هواشناسی كهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان بارندگی اخیر در شهرهای یاسوج ، دهدشت ، گچساران ، سی سخت و لیكك به ترتیب 6/75 ،61، 70 ، 79 ، 2/62 میلیمتر بوده است.
بهره مند همچنین میزان بارندگی از ابتدای سالجاری تاكنون را در یاسوج 399، سی سخت 377، گچساران 334، دهدشت 354 و لیكك 297 میلیمتر اعلام كرد./س

برچسب ها: سیل ، آبگرفتگی ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.