مسائل فناوری توانبخشی متاسفانه هنوز به وزارت بهداشت نرسیده است و ما در بخش تامین اعتبار و بودجه برای بخش فناوری کم نخواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ مصطفی قانعی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در اولین کنفرانس توانبخشی روباتیک ایران در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی صبح امروز افزود: با توجه به تحریم های اقتصادی ما باید بحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم .
 
وی در اولین کنفرانس توانبخشی رباتیک ایران که امروز 5 دی ماه سال جاری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد گفت: معاونت تحقیقات کارها را پیش می برد و با واگذاری اختیارات به هیئت امنا و ریاست دانشگاه امیدواریم مسائل حل شود.  
 
قانعی در پاسخ به جمع اساتید نسبت به نگرانی پژوهشگران و محققان نسبت به تامین بودجه افزود: معاونت فناوری در اولین فرصت با پروژه های فناوری که تولید ثروت می کند قرار داد خواهد بست.  
 
وی طرح های فناوری را که در این شرایط اقتصادی تولید ثروت می کنند را از اولویت ها دانست و گفت: وزارتخانه حامی طرح های فناوری با مبالغ کلان خواهد بود .
 
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اظهار امیدواری دستاوردهای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران اظهار داشت: اختصاص بودجه به فناوری و تولید ثروت از سخنان مقام معظم رهبری است و ما به طور جدی آن را پیگیری می کنیم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.