سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره فعاليت‌هاي تيم تدوين كننده برنامه انتخاباتي جبهه پايداري، گفت: طبیعتا ما نمی‌خواهیم یک قانون اساسی جدید بنویسیم اما باید در برنامه‌هایمان به نحوی عمل کنیم که گلوگاه‌های اثرگذار را بشناسیم و براي آن برنامه‌ريزي كنيم.

کامران باقری‌لنکرانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره فعالیت‌های تیم تدوین برنامه ریاست جمهوری جبهه پایداری، اظهار داشت: اقدامات این تیم در دو بخش استفاده از فعاليت‌هاي ساير موسسات پژوهشي و برنامه‌ريزي‌ در راستاي آسيب‌شناسي  وضعيت كشور پيش مي‌رود.

سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: اين تيم‌ها با موسسات پژوهشي ارتباط مي‌گيرند و از آخرين و جديدترين پژوهش‌هاي اين مراكز براي تدوين برنامه رياست جمهوري آتي استفاده مي‌كنند.

وي تصريح كرد: اين تيم‌ها با آسيب‌شناسي مشكلاتي كه با آن روبه رو هستيم، نقاط چالشي و گلوگاه‌ها را شناسایی مي‌کنند.

لنكراني خاطر نشان كرد: طبیعتا ما نمی‌خواهیم یک قانون اساسی جدید بنویسیم اما باید در برنامه‌هایمان به نحوی عمل کنیم که گلوگاه‌های اثرگذار را بشناسیم و براي آن برنامه‌ريزي كنيم.

لازم به ذكر است كه جبهه پايداري انقلاب اسلامي چندي پيش تيمي را متشكل از افراد متخصص حوزوي و دانشگاهي تشكيل داد تا برنامه رياست جمهوري اين جبهه را براي انتخابات آتي تدوين كنند.

انتهاي پپيام/

برچسب ها: لنکرانی ، پایداری ، برنامه ، تیم ، ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار