با ابلاغ بخشنامه ای از سوی معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد، مبلغ یک میلیون ریال هدیه به صورت کارت خرید یا بن کارت بمناسبت سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) و حضرت امام موسی کاظم (ع) به تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه بخشنامه به روسای مناطق، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد ابلاغ شد و بر اساس آن حسب تصمیم هیأت رییسه دانشگاه، مبلغ یک میلیون ریال هدیه غیرنقدی به صورت کارت خرید هدیه یا بن کارت به هر یک از اعضای هیات علمی تمام وقت و کارکنان غیر عضو هیات علمی (رسمی قطعی، رسمی آزمایشی و قرارداد کار معین) پرداخت می‌شود.

بر این اساس، کارکنانی که بدون اخذ مجوز از شورای اداری و مالی و یا سازمان مرکزی دانشگاه به کار گرفته شده‌اند، مشمول این بخشنامه نمی‌شوند.

کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدامی آنان با دانشگاه در سال جدید قطع شده و اشتغال بکار ندارند، مشمول این بخشنامه نمی‌باشند و کارکنانی که در مرخصی بدون حقوق بسر می‌برند و یا از خدمت بطور موقت منفصل شده‌اند (بجز مرخصی های استعلاجی و زایمان)، مشمول این بخشنامه نیستند.

همچنین کارکنانی که در طول سال از واحدی به واحدی دیگر منتقل شده‌اند، هدیه مذکور را فقط از واحد مقصد دریافت خواهند کرد و کارکنانی که از یک واحد به واحد دانشگاهی دیگر مأمور می‌شوند، هدیه یاد شده را از واحد مبدأ دریافت خواهند نمود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.