معاون بین الملل حوزه های علمیه گفت : بیداری اسلامی ریشه در قرآن و سیره معصومین(ع) دارد و تشیع و حوزه علمیه باید خط بیداری اسلامی را ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام زمانی، در نشست "تحلیل بیداری اسلامی در منطقه و آخرین تحولات کشور مصر" که در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث قم برگزار شد، با بیان اینکه امام خمینی(ره) در تحقق انقلاب اسلامی دو هدف اصلی را پیگیری می کردند اظهار داشت : هدف اول تبدیل حاکمیت طاغوت به حاکمیت الهی بود که به نتیجه رسید و هدف دوم هم نشر معارف حیات بخش اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) به دیگر کشورهای اسلامی و مردم دنیا بود .

وی با اشاره به این که بیداری اسلامی معنای دیگر صدور انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: فضلا و طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاه های معارف و قرآن کریم باید بیداری اسلامی از منظر قرآن و آیات و روایات بررسی کنند.

معاون بین الملل حوزه های علمیه تاکید کرد: صدور انقلاب و بیداری اسلامی، یک خط اصلی است که ریشه در قرآن و سیره معصومین(ع) دارد و کاری است که امام آغاز کردند و رهبر معظم انقلاب آن را ادامه می دهند و تا تشیع و حوزه علمیه وجود دارد، باید خط بیداری اسلامی زنده باشد./س

برچسب ها: قم ، بیداری ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.