هر روزه بسیاری از زنانی که مردان خانواده شان گم یا کشته شده اند در مقابل دفتر دادستان های ایالتی تظاهرات کرده و اعتراض خود را به عملکرد پلیس و مراکز دولتی نشان می دهند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کشور مکزیک به خاطر همجواری با آمریکا و عطش شهروندان این همسایه برای خرید موادمخدر باعث شده تا مکزیک همواره محل نزاع و درگیری گروههای مرتبط با موادمخدر باشد. بر اساس اعلام رسانه ها طی 6 سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در مکزیک بدون هیچ ردی ناپدید شده‌ اند که تعداد قابل توجهی از آنها افسران پلیس هستند.

هم اکنون در بسیاری از نقاط شهرهای مرزی مکزیک، تصاویر افرادی که گم شده ‌اند به دیوارها و محل اجتماع مردم چسبانده شده تا شاید روزنه امیدی برای یافتن آنها باشد.



گفته می شود علاوه بر افراد گم شده، حدود 70 هزار نفر نیز در جنگ بین کارتل ‌‌های موادمخدر کشته شده ‌اند و هر روزه بسیاری از زنانی که مردان خانواده شان گم یا کشته شده اند در مقابل دفتر دادستان های ایالتی تظاهرات کرده و اعتراض خود را به عملکرد پلیس و مراکز دولتی نشان می دهند.

گزارشات پلیس نشان می‌دهد که بسیاری از گم‌ شدگان، زنان خانه ‌دار، وکلا، دانشجویان، افسران پلیس و بیش از 1200 کودک زیر سن 11 سال بوده‌اند که با آنها تجارت مواد می ‌شده است اما هرگز ردی از آنها پیدا نشده و هیچ شکی وجود ندارد که بسیاری از آنها کشته شده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار